خبرهای داغ:

بیش از 1500 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان کرمانشاه اعزام می شوند

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، از اعزام بیش از یک هزار و 500 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۴۷۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی در دیدار مبلغین اعزامی به مناطق مختلف استان با امام جمعه کرمانشاه که در دفتر وی برگزار شد، اظهار کرد: این مبلغین از سوی سازمان تبلغیات اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه و گروه های جهادی به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه مبلغین اعزامی را افراد مقیم استان و اعزامی از چند استان دیگر دیگر نظیر قم، مشهد و اصفهان تشکیل می دهند، ادامه داد: مبلغین اعزامی در ماه مبارک رمضان به تبیین و نشر ارزش های اسلامی و آگاه سازی جوانان نسبت به مسایل پیش رو پرداخته و به سوالات دینی و اعتقادی مردم نیز پاسخ خواهند داد.
حجت الاسلام قبادی یادآور شد: برگزاری نشست های صمیمی با نوجوانان و جوانان، برگزاری مجالس قرآن و تفسیر آیات الهی بخصوص سوره الحاقه و روشنگری در خصوص جنگ نرم دشمنان از جمله دیگر موضوعاتی خواهد بود که مبلغین در مناطق مختلف به آن خواهند پرداخت.
رییس تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه از مبلغین اعزامی خواست تا در مناطقی که حضور می یابند و در مسجد روستای محل اقامت و اسکان خود حتما سه وعده نماز (صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشا) اقامه شود.
وی یادآور شد: مبلغین اعزامی به این نکته نیز باید توجه داشته باشند که پس از اقامه نماز عید فطر ماموریت آن ها به اتمام می رسد و می توانند قصد بازگشت نمایند.
قبادی در پایان گفت: پس از اتمام ماه مبارک رمضان از مبلغین برتر که در انجام ماموریت های محوله موفق تر عمل کرده باشند تجلیل خواهد شد.
ارسال نظرات