خبرهای داغ:

گردهمایی روحانیان کنگاور برگزار شد

گردهمایی روحانیان و مبلغین کنگاور با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۵۰۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، امام جمعه سابق کنگاور در این مراسم که در اداره تبلیغات اسلامی کنگاور برگزار شد، ضمن قدردانی از روحانیان اعزامی از قم، اظهار کرد: دغدغه همه باید این باشد که خالصانه جامعه را به سمت رحمت واسعه حق امیدوار کنند و در این راه اهتمام جدی داشته باشند.
آیت الله عباس میریونسی خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم به این یقین برسند که قیامت و آخرتی وجود دارد، به طور قطع در این راه تلاش می کنند و به دنبال فطرت پاک خود خواهند رفت.
وی صحیفه سجادیه را کتابی بسیار جامع و غنی از محتویات پرمعنا توصیف کرد و اظهار داشت: مبلغین می توانند در این ماه با کمک از این کتاب بزرگ تشیع با زبانی ساده و عوام پسند و البته پرهیز از بیان عرفان های بلند مردم را به آینده و رحمت الهی امیدوار کنند.
وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است که مردم را به سمت برکات الهی سوق داد و آنها را برای قرار گرفتن در مسیر حق آگاه کرد.
امام جمعه سابق کنگاور در ادامه کار تبلیغ را سخت و دشوار توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: ما هم زمان طلبگی و تبلیغ خود سختی کشیدیم و باید در این راه با تحمل سختی ها از آنها عبور کرد.
آیت الله میریونسی ابراز امیدواری کرد که مبلغین اعزامی با بهره گیری از برکات این ماه مبارک و رعایت تقوای الهی و تبلیغ دین کامل اسلام در بین مردم دست پر به شهر خود باز گردند.
وی در پایان با شکر نعمت ولایت، اظهار داشت: نگهداری و هدایت این کشور کار ساده ای نیست و با وجود اهداف شوم دشمنان برای این کشور، رهبر انقلاب با درایت و بصیرت خود آن را مقتدرانه هدایت می کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار