فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در سال 95، 3 مورد عملیات گسترده در پلیس آگاهی انجام شده است و بیش از یکصد نفر در این رابطه در زمینه سرقت دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۹۱۵۳۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه بازدید از پلیس آگاهی تهران بزرگ و دستگیری باند زورگیران و سارقان گفت: در سال 95، 3 مورد عملیات گسترده در پلیس آگاهی انجام شده است و بیش از یکصد نفر در این رابطه در زمینه سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: 20 نفر نیز خریدار اموال مسروقه بوده که شناسایی و دستگیر خواهند شد. 

ساجدی‌نیا گفت: 29 باند تاکنون دستگیر شده که 22 باند آن در رابطه با کیف‌قاپی و زورگیری و 7 باند مربوط به سرقت منزل و خودرو بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: اجرای چنین طرح‌هایی در سراسر تهران ادامه خواهد داشت و تمام پایگاه‌های آگاهی در نقاط مختلف سطح شهر تهران این عملیات‌ها را انجام می‌دهند و امیدواریم شاهد کاهش سرقت در ماه مبارک رمضان باشیم.

وی از دستگاه قضایی درخواست کرد که رسیدگی به پرونده این سارقان، قاطعانه اجرا شود.

وی افزود: بیش از 24 مورد از این افراد دستگیر شده پرونده قضایی دارند، به همین دلیل، از دستگاه قضایی می‌خواهیم با آنها برخورد قاطعانه‌ای داشته باشند تا شاهد کاهش سرقت باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با تعامل با دادستانی تهران گفت: همکاری میان پلیس و قوه قضائیه در سال 95 ادامه خواهد یافت، البته وضعیت بهتری را شاهد بوده‌ایم و مطالبی که گفته می‌شود براساس تأکید ماست.

وی افزود: تا این لحظه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 11 درصد کاهش سرقت را شاهد هستیم. همچنین پلیس پیشگیری و آگاهی اهتمام دارند که این جریان ادامه یابد و با دستگیری سارقان و انجام گشت‌زنی‌های مستمر در تهران، امیدواریم وضعیت مطلوب‌تری ایجاد شود.

ارسال نظرات