عزیزی در گفتگو با «بسیج»:

بیکاری جوانان یکی از معضلات اجتماعی است

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به مسئله اشتغال جوانان توجه بیشتری داشته باشد چرا که بیکاری جوانان یکی از معضلات اجتماعی محسوب می شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۵۴۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
عبدالرضا عزیزی نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهار شرمندگی رهبر معظم انقلاب در خصوص بیکاری جوانان گفت: مسئولان دولتی باید از شرمندگی رهبر انقلاب در خصوص بیکاری جوانان، عرق شرم بریزند چرا که این سخنان رهبر بازگو کننده عدم عمل به وظایف مسئولین است و افزایش تولیدات و اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان از جمله مواردی است که گرد فراموشی بر آن نشسته است.

وی ادامه داد: نیاز است که مسئولین موضوع بیکاری جوانان در جامعه توجه بیشتری کنند؛ چرا که بیکاری جوانان یکی از معضلات اجتماعی است.

عزیزی افزود: اخیرا سفری به کشور چین داشتم و بر روی اشتغال جوانان این کشور مطالعاتی داشته ام. آمارها نشان میدهد که چین با جمعیت بالایی که دارد فقط ۴ درصد بیکار دارد این در حالی است که نرخ بیکاری در کشور ما بالاتر است و باید مسئولان دولتی از خود بپرسند که چرا ما در این خصوص خوب عمل نکرده ایم؟

ارسال نظرات
آخرین اخبار