خبرهای داغ:
در دیدار هیأت عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح شد
دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با هیأت اعزامی از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد نسبت به مواضع حوزه علمیه قم و نقش پدرانه‌ آن در حمایت از مدافعین حق در سراسر دنیا افتخار می‌کند.
کد خبر: ۸۶۹۱۵۹۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، هیأتی از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ریاست آیت‌الله مقتدایی نایب رئیس شورای عالی جامعه مدرسین، برای ابلاغ سلام و تقدیم پیام حمایت و تقدیر و تشکر جامعه مدرسین حوزه علمیه از حزب‌الله، لبنان به لبنان سفر کرده و با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار کردند.

در این دیدار که در خرداد ماه 1395 برگزار شد اعضای هیأت جامعه مدرسین حمایت، پشتیبانی و تایید خود نسبت به حزب‌الله، مقاومت اسلامی و فرماندهی‌ را در مواجهه با تلاش‌های دشمن برای مخدوش کردن مقاومت اعلام کردند.

این هیأت همچنین از فداکاری‌های حزب‌الله در مقابله با صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها تمجید و اعلام کردند که جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه‌های علمیه، اساتید و طلاب حوزه، حامی حزب‌الله لبنان هستند.

از سوی دیگر سید حسن نصرالله در این دیدار با تشکر از موضع هیأت حوزوی اعلام کرد که نسبت به مواضع حوزه علمیه قم و نقش پدرانه‌ای که حوزه قم در حمایت از مدافعین حق در سراسر دنیا دارد، افتخار می‌کند.

در این دیدار حجج اسلام نجم الدین طبسی و جواد مروی از اعضای جامعه مدرسین، حجت الاسلام ابراهیمی مسؤول دفتر جامعه مدرسین و همچنین محمد فتحعلی سفیر ایران در بیروت حضور داشتند.
ارسال نظرات