خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن گفت :انفاق یکی از دستورات دین الهی است که موجب برکت در رزق وروزی وزندگی انسان می شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۰۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،حجت الاسلام محمد صالح منصوری در جشن رمضان بندرکمن با اشاره به سنت نیکوی دستگیری از نیازمندان ومحرومان جامعه اظهارداشت:انفاق وکمک به همنوع یکی از دستورات دین الهی وخداوندی است که موجب برکت در رزق وروزی وزندگی انسان نیز می شود.
 وی افزود:رضایت خدا در این است که بندگانی که از دارایی وتمکن مالی خوبی برخوردار هستند در مواقع نیازمندی همنوعان خود به یاری آنان بشتابند چرا که ممکن است این وضعیت روزی گریبانگیر آنان نیز شود چون دارایی ومال انسان نوعی امانت است که باید در استفاده درست از این امانت کوشا باشند.
امام جمعه بندرترکمن تصریح کرد:کمک به دیگران نوعی وظیفه است که تقوا را شامل می شود چرا که زیبایی زندگی به آرامش موجود در آن است لذا دستگیری وکمک به دیگران آرامش خاطری در دل انسان ایجاد می کند که نوعی رضایت خاطر وتشکر از نعمتهای الهی را به ذهن انسان متبادر می سازد.
منصوری ادامه داد:هر امری که خدا وپیامبرش ما را به آن دعوت کنند نوعی تقواست که باید در زندگی مومنان جریان داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد:ما مسلمانان دینی در اختیار داریم که قدرش را آن طور که باید نمی دانیم لذا دین اسلام سرشار از انسانیت ونوعدوستی است .
امام جمعه بندرترکمن با اشاره به حس قوی نوع دوستی وکمک به نیازمدان در میان مردم این شهرستان اذعان داشت:مایه مسرت است که این شهرستان مردمان نوع دوستی داشته که در اعیاد ومجالس معنوی از طرق مختلف برای رفع فقر وکمک به همنوعان خود اهتمام ورزیده وان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
وی با اشاره به دعای پایانی خود در آستانه ماه مبارک رمضان یادآورشد:خداوندا مال فراوان وتوفیق استفاده صحیح ودرست از آن را به ماعنایت فرما.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها