فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

شهید رضا رستمی مقدم از منتظران واقعی امام زمان (عج) بود

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: شهید رضا رستمی مقدم از منتظران واقعی امام زمان (عج) بود.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۷۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان، حسن شاه وار پور در مراسم خاکسپاری اولین شهید مدافع حرم خرم آباد شهید رضا رستمی مقدم گفت: شهید رضا رستمی مقدم از منتظران واقعی امام زمان (عج) بود و ارادت ویژه ای به امام عصر (عج) داشت.

وی با بیان اینکه این فرمانده دلیر خرم آبادی در دروان دفاع مقدس جانانه در مقابل متجاوزین ایستاد و امروز هم در مقابل تکفیر های مردانه ایستاد و جان عزیزش را تقدیم کرد، افزود: شهید رستمی ولایتمدار بود و علاقه وافری به امام داشت خمینی(ره) و مقام معظم رهبری داشت و ارادت خود را همیشه به آنها اظهار می کرد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: این شهید والامقام به نماز شب اهمیت می داد و شب زنده داری می کرد و ما امروز در مظهر خدا و مظهر این جمع می گوییم که شهید رستمی اهل تهجد بود.

شاهوارپور با اشاره به اینکه شهید رستمی بسیار مهربان بود و نه تنها هرگز خودش را بزرگ نمی دانست؛ بلکه همواره خودش را یک برادر کوچک نشان می داد، افزود: روحیه این شهید از آنجا که برای پاسدران جوان احترام خاصی قائل بود بر روی روحیه آنها تاثیر می گذاشت. در واقع شهید رستمی با پاسداران جوان رابطه برادری و نوع دوستی برقرار می کرد.

وی اظهار کرد: شهید رستمی بسیار ساده زیست بود و دلی پاک و زلال داشت و با این حال سادگی و زلالی ایشان باعث شده بود که محبتش در دل دیگران کاشته شود و دیگران را همواره مجذوب خود کند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: شهید رستمی مقدم ایثارگر و مجاهد بود و در حالی که دارای جراحت شیمیایی بود اما همیشه کسی باورش نمی شد که یک جانباز 50 درصد است.

شاهوارپور اظهار کرد: هر وقت برای ماموریت می رفتیم شهید رستمی جزو اولین کسانی بود که حاضر می شد و پای کار بود در واقع این شهید والامقام برای کارش وقت نمی شناخت و در طول شبانه روز آماده خدمت بود.

وی بیان کرد: من هرگز ندیدم کهشهید رستمی برای مرخصی و انجام امورات شخصی درخواستی داشته باشد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: شهید رستمی در وقت نماز، اذان می گفت و همواره این کار را انجام می داد.

شاهوارپور تصریح کرد: شهید رستمی همیشه در صف نماز اول وقت بود و حضو ش بسیار جدی بود.

وی اظهار کرد: شهید رستمی مقدم به مانند دیگر شهدا دارای اوصاف بی شماری است که بین آنها ساعت ها وقت می برد؛ اما در هر خال باید بگوییم که هر کدام از شهدا مانند ستاره درخشان در آسمان می درخشند.


ارسال نظرات