خبرهای داغ:
دبیر هیئت تیر و کمان استان قم:

برترین مردان کماندار قم معرفی شدند

دبیر هیئت تیر و کمان استان قم از برگزاری رقابت‌های قهرمانی استان قم در بخش مردان با معرفی نفرات برتر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۱۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد فتحی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در قم اظهار داشت: رشته تیر و کمان یکی از رشته‌های مفرحی است که دو رشته‌ی ریکور و کامپاند از زیر مجموعه‌های آن به حساب می‌آید و مسابقات مختلف آن در زمین‌های باز و در داخل سالن برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به مرتفع کردن موانعی که در ماه‌های قبل با آن روبرو بودیم، کادر اجرایی هیئت تیر و کمان استان قم تقویم ورزشی خود را برای سال جدید تدوین و برهمین اساس مسابقات فتح خرمشهر را هر چند با تاخیر به عنوان اولین اقدام رسمی این هیئت ورزشی در سطح استان با موفقیت برگزار کرد.

دبیر هیئت تیر و کمان استان قم بیان کرد: برای رشد و توسعه این رشته ورزشی سفارش شده در دین مبین اسلام، برنامه‌های متنوعی را در دستور کار داریم که امیدواریم در عملیاتی کردن آنها نیز موفق باشیم.

فتحی تاکید کرد: از جمله برنامه‌های که بدنبال اجرایی کردن آن هستیم برگزاری کلاس‌های آموزشی داوری و همچنین دوره‌های باز آموزی و دانش افزایی مربیگری در هر دو بخش آقایان و بانوان است.

وی تلاش برای ترویج و بومی کردن ورزش تیر و کمان را یکی از اولویت‌های این هیئت ورزشی در سال 95 دانست و تصریح کرد:‌ علاوه بر تشکیل دوره‌های آموزشی برای ارتقای سطح داوران، مربیان و بازیکنان سعی در ایجاد پایگاه‌های آموزشی هستیم تا بتوانیم از این طریق نیروهای مستعد را جذب این ورزش کنیم.

دبیر هیئت تیر و کمان استان قم افزود: آنچه که در تقویم ورزشی هیئت تیر و کمان به عنوان اولین رویداد ورزشی در سطح استان و در بخش مردان عنوان شده مسابقات قهرمانی استان بوده است که با موفق به برگزاری آن شدیم.

فتحی عنوان کرد: این مسابقات در خانه کمان ورزشگاه 15خرداد و در مسافت 18 متر برگزار شد و در نهایت با معرفی سه نفر برتر به پایان رسید.

وی گفت:‌ احمد فهیمی، رضا مصباحی و  عباس موحدی نفراتی هستند که سکوهای برتر سه گانه اول،‌ دوم و سوم را از آن خود کردند و موفق به دریافت جوایز برترین‌های این دوره از مسابقات شدند.

دبیر هیئت تیر و کمان استان قم ادامه داد: دو برنامه در دو بخش بانوان و آقایان در دستور کار قرار دارد که مسابقات جام رمضان نزدیکترین آن است که در بخش آقایان و در چهارم تیرماه برگزار  و رقابت کمانداران بانوی قمی در روز 14 مردادماه مصادف به میلاد حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات