خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: افراد و گروه‌هایی که شایع‌پراکنی می‌کنند با این اقدامات مردم را دچار تشویش نکنند و در این راستا نیز بنده به همه امور نظارت داشته و خط بطلانی بر این شایعات می‌کشم.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۵۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین ، آیت‌الله علی اسلامی در جمع رسانه‌های جمعی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به راهبرد سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» می‌طلبد مسؤولان استانی و شهرستانی در راستای تحقق بخشیدن این مهم گام‌های ارزنده‌ای بردارند.
وی با بیان اینکه دهمین مجلس شورای اسلامی در آغاز راه بوده که برخی از افراد و گروه‌های سودجو با شایعه‌پراکنی به دنبال برهم زدن اذهان عمومی هستند، بیان کرد: برخی از تغییر بخشدار، دهیار و مسؤولان شهرستان تاکستان می‌گویند که این شایعات صحت ندارد.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مسؤولان باید با عزم جدی و راسخ بتوانند فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که به آن‌ها محول شده است را به نحو احسن انجام داده و هیچ یک از این شایعه‌ها مانع انجام فعالیت‌ها آن‌ها نشود.
اسلامی با تذکر به برخی از گروه‌هایی که در این خصوص شایعه‌پراکنی می‌کنند، یادآور شد: این گروه‌ها باید دست از شایعه‌پراکنی برداشته و بگذارند مسؤولان به فعالیت خود ادامه دهند.
وی مطرح کرد: بنده با نظارت بر امور سعی می‌کنم هیچ شایعه‌ای مانع ایجاد تشویش اذهان نشود چراکه مبنای کار ما عدم دخالت در عزل و نصب‌ها است.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آغاز راه بوده که از سوی برخی افراد سودجو شایعاتی مبنی بر تغییر مدیران انتشار می‌‌شود که این نیز شایعه‌ای بیش نیست.
اسلامی تأکید کرد: افراد و گروه‌هایی که شایعه‌پراکنی می‌کنند با این اقدامات مردم را دچار تشویش نکنند و در این راستا نیز بنده به همه امور نظارت داشته و خط بطلانی بر این شایعات می‌کشم.
وی ادامه داد: امنیت و آرامش باید در جامعه حاکم باشد و در این راستا نیز مسؤولان نسبت به وظایفی که به آن‌ها محول شده تلاش کنند تا بستر خدمت به مردم فراهم شود.
گفتنی است، قبل از شروع به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شایعاتی مبنی بر تغییر مدیران شهرستان تاکستان از سوی برخی از جریانات منتشر شده بود.


7001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها