استاندار مازندران در همايش تجليل ازخادمان راهيان نور مازندران از اردوهاي راهيان نور به عنوان جریان عظیم فرهنگی ياد كرد و خواستار استمرار آن شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۸۳
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران صبح امروز در همایش تجلیل از خادمین راهیان نور مازندران با گرامی‌داشت شهدای دفاع مقدس، انقلاب و مدافعان حرم استان، اظهار داشت: ماه رمضان ماه عبودیت، بندگی و ضیافت الهی بوده که امیدواریم بتوانیم از فیوضات معنوی این استفاده کنیم.
وی افزود: یاد و خاطره شهیدان بلباسی و کابلی به عنوان خادمین راهیان نور و سفیران فرهنگی که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را گرامی می‌داریم.
استاندار مازندران با تاکید بر تداوم سنت حسنه اردوهای راهیان نور در جامعه، تصریح کرد: امروز جنگ نرم و فرهنگ بسیار سخت تر از جنگ سخت و تن به تن است و با برپایی اردوهای فرهنگی می‌توانیم با توطئه‌های استکبار مقابله کنیم.
وی با بیان اینکه راهیان نور پیام آور ایستادگی، مقاومت و شهادت بوده و جریان عظیم فرهنگی است، افزود: همه امکانات در جهت گسترش این جریان باید در جامعه دینی و اسلامی به کار بیندازیم.


فلاح با اعلام اینکه 40 هزار مازنی توانستند سال گذشته از یادمان‌های دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور دیدن کنند، گفت: همه آحاد مردم از این یادمان‌ها دیدن تا یاد و خاطره روزهای پرافتخار دفاع مقدس را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.
استاندار مازندران با تبیین ویژگی‌های فرد انقلابی در جامعه، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری اکنون جوانان ایران اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمن و حفاظت از ارزش‌های اسلامی و استقلال کشور مصداق بارز جوان انقلابی و دینی هستند.
فلاح با اشاره به اینکه دشمن ستیزی و دشمن شناسی باید در بین جوانان جامعه اسلامی و انقلابی تقویت شود، افزود: اقتصاد مقاومتی از اقدامات ارزنده ای بوده که باید توسط جوانان انقلابی این مرز و بوم اجرایی تا مشکلات دامنگیر استان و کشور را رفع کنند.
استاندار مازندران با تاکید بر تقویت تقوای اجتماعی در بین نیروی انقلابی، گفت: جوان انقلابی باید با جریان‌سازی توده مردم را به سمت تقویت تقوای الهی هدایت و سوق دهد.
وی با بیان اینکه حضور بسیج سازندگی در فعالیت‌های اقتصادی استان برای ارتقا اشتغال استان باید بیشتر شود، افزود: از تلاش همه دستگاه‌های فرهنگی، انقلابی، بسیجی و رسانه ای برای برپایی بهتر اردوهای راهیان نور تقدیر می‌شود./م
ارسال نظرات