مهدی طهماسبی از رزمندگان ایرانی مدافع حرم در استان حلب سوریه به خیل مدافعان حرم حضرت زینب(س) پیوست.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۸۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج، مهدی طهماسبی از رزمندگان ایرانی  و پاسدار مدافع حرم در نبرد با تروریست های تکفیری در استان حلب در شمال سوریه به فیض شهادت نائل شد.


این شهید از پاسداران مرکز آموزش و تربیت پاسداری علویون استان قم و فرزند پاسدار بازنشسته کریم طهماسبی بود و پیش از شهادت در شهر قم سکونت داشت و دوفرزند از وی به یادگار مانده است.

فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، فرمانده مرکز آموزش پاسداری علویون به همراه جمعی از مسئولان و همرزمان شهدا، پیش از ظهر امروز با حضور در منزل این شهید والامقام، نیل به فیض عظیم شهادت را به خانواده‌ معظم شهید طهماسبی تبریک و تهنیت گفتند.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید چهارشنبه 19 خرداد در گلزار شهدای علی بن جعفر و پنج شنبه شب 20 خرداد همزمان با قرائت زیارت جامعه کبیره در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

مراسم تشییع این شهید مدافع حرم روز جمعه 21 خرداد ماه بعد از اقامه نماز جمعه و طواف گرداگرد ضریح مطهر بانوی کرامت، از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا چهار راه شهدا انجام خواهد شد و سپس در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده خواهند شد./م
ارسال نظرات