رئیس بنیاد سرمایه گذاری علوی برای سرمایه گذاری احداث مجتمع دامپروری 5000 راسی در شهرستان گرمی در صورت محقق شدن بستر لازم قول مساعد داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۸۱۳
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، میر علی رحیمی زاد فرماندار گرمی در آستانه ماه مبارک رمضان با سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار گرمی در این دیدار که در تهران صورت گرفت با بیان اینکه در طول دو دهه گذشته 30 هزار نفر از شهرستان مغان گرمی مهاجرت کرده اند اظهار کرد: برخی روستاهایمان خالی از سکنه شده و جوانان گرمی برای تامین معاش به دیگر استانها و عمدتا" رشت و کرج مهاجرت کرده اند.

وی که کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در سفر ایشان به شهرستان گرمی در سال 1379 و جمله تاریخی معظم اله که فرموده بودند:"آنهائی که می خواهند محرومیت را ببینند به گرمی بیایند "را دست مایه سخنان خود قرار داده بود خواستار سرمایه گذاری، توجه جدی و اقدام‌های حمایت‌های این بنیاد در شهرستان گرمی شد و گفت: رهبر معظم انقلاب هدف سفر خود به گرمی راجلب توجه مسئولان به مناطق محروم همچون گرمی بیان کرده‌اند.

فرماندار گرمی از رئیس بنیاد مستضعفان کشور برای سفر به شهرستان گرمی دعوت کرد و گفت: گرمی علیرغم وجود ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان سرمایه گذاری از بیکاری جوانان، درآمد پایین و مشکلات متعدد رنج می برد.

سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور از اهتمام فرماندار گرمی برای بیان مشکلات شهرستان گرمی قدردانی و دستور داد بنیاد سرمایه گذاری و معاونت توانمند سازی و اجتماعی بنیاد مستضعفان کشور از نزدیک ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان گرمی را بررسی نمایند.

فرماندار گرمی همچنین با برزگر رئیس بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان کشور،دارابی عضو هیات مدیره و معاون بنیاد علوی و حاج علیزاده معاون توانمند سازی و امور اجتماعی بنیاد علوی دیدار و گفتگو کرد.

برزگر رئیس بنیاد سرمایه گذاری علوی برای سرمایه گذاری احداث مجتمع دامپروری 5000 راسی در شهرستان گرمی در صورت محقق شدن بستر لازم قول مساعد داد.

قرار است طی هفته‌های آینده، هیات بلند پایه ای از مرکز سرمایه گذاری این بنیاد عازم گرمی شوند.

ارسال نظرات