به رغم گذشت سال ها از زمان ارتقای نیر از بخش به شهرستان برخی از ادارات به صورت کامل در این شهر مستقر نشده اند و برخی نیز فاقد بدنه کارشناسی قوی هستند.
کد خبر: ۸۶۹۱۸۲۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی اظهار داشت: برخی ادارات کلیدی و تاثیر گذار در مرکز استان مستقر بوده و در برخی ادارات نیز خدمات مورد نیاز اهالی شهرستان نیر با مرکزیت اردبیل انجام می شود.

وی اظهار کرد: به عنوان نمونه اداره محیط زیست در این منطقه مستقر نشده و تمام فعالیت ها تحت نظارت اداره محیط زیست شهرستان اردبیل است.

احمدی افزود: همچنین عدم استقرار اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و وجود این مجموعه در قالب دفتری به نمایندگی از اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل مشکل ساز شده و اداراتی همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شیلات ، اداره کار ، رفاه و امور اجتماعی ، اداره امور عشایری و عتبات عالیات به صورت نمایندگی دایر است و برای بهبود وضعیت و ارتقای ساختاری این اداره ها باید اقدامات لازم اجرایی شود.

فرماندار نیر گفت: برخی از ادارات هم با وجود استقرار فاقد بدنه کارشناسی قوی هستند و این امر نیز مزید بر علت شده تا در برخی عرصه ها نارسایی هایی ایجاد شود.

احمدی استیجاری بودن ساختمان برخی ادارات را بخش دیگری از این زنجیره و حلقه ناقص دانست و اظهارامیدواری کرد به تدریج این نارسایی ها به نحو شایسته ای مرتفع شود.

ارسال نظرات