پایگاه بسیج کارگری قائم آل محمد در سلسله آب حیات کرمان افتتاح شد ؛

پایگاهی در دل صنعت لوله و پروفیل کرمان

روز گذشته فرمانده بسیج کارگری ضمن بازدید از کارخانه لوله و پروفیل سلسله آب حیات کرمان و اهداء مجوز پایگاه مقاومت بسیج کارگری به مدیر این کارخانه اولین پایگاه مقاومت صنعت لوله و پروفیل کرمان را افتتاح کرد .
کد خبر: ۸۶۹۱۸۹۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، روز گذشته حسین باقری به همراه  اسماعیلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و مدیر کارخانه سلسله آب حیات کرمان اولین پایگاه بسیج کارگری  به نام قائم آل محمد را در صنعت لوله وپروفیل کرمان افتتاح کردند .

وحدتی مدیر این کارخانه ضمن ابراز خرسندی از حضور فرمانده بسیج کارگری گفت : آماده ایم که تمامی افرادی را که در شهرک صنعتی خضراء کرمان در کارخانه های دیگر هم فعالت دارند درپایگاه مقاومت این کارخانه جذب بسیج نماییم .


فرمانده بسیج کارگری استان ضمن افتتاح این پایگاه واهدا مجوز به  جناب وحدتی مدیر کارخانه سلسله آب حیات کرمان از کارگران این صنعت در بخش تولید ومحصولات درحال ساخت این کارخانه بازدید کردند .


کارگران این واحد تولیدی نه تنها روحیه تلاش دوباره گرفتند بلکه از حضور فرمانده بسیج کارگری در این کارخانه آن هم در بخش تولید بسیار متعجب شدند واظهار شادمانی نمودند .



حضور مسئولان در کارخانه می تواند مانند پمپ دردی برای همت وتلاش بیشتر د رعرصه رکود اقتصادی برای کارگران ورزمندگان عرصه جنگ اقتصادی باشد .

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: 
ارسال نظرات