مدیرکل ثبت‌احوال خراسان شمالی از صدور شناسنامه ایثار برای شهید امانی شهید شاخص خبرنگار استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۸۹۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

به گزارش بسیج رسانه  خراسان شمالی علی زاهدی نیا در دیدار اعضای ستاد کنگره شهید رسانه خراسان شمالی و اعضای سازمان بسیج رسانه استان اظهار داشت: در راستای زنده نگاه داشتن یاد شهدای استان برای نخستین بار در کشور، شناسنامه ایثار برای شهدای خراسان شمالی صادر می شود.


وی با بیان اینکه شناسنامه شهید محمدرضا امانی قرار است طی روز خبرنگار رونمایی شود گفت: هم اکنون طراحی شناسنامه‌های شهدا انجام شده و قرار است نام این شهدا و مشخصات آن ها نیز در شناسنامه شهید به چاپ برسد.


وی افزود: شناسنامه های شهدای استان نیز قرار است طی کنگره بزرگ شهدای استان که امسال برگزار می شود رونمایی و به خانواده آن ها اهدا شود.


مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: زنده نگاه داشتن روحیه ایثار و شهادت در جامعه اهمیت بسیاری دارد که همه دستگاه‌های باید تلاش کنند از ظرفیت‌های خود در راستای حفظ آن استفاده کنند.


محسن زاهد احمدی با بیان اینکه گذشت زمان و شرایط حاکم بر دنیای امروز عظمت و ایثار شهدا را بیش از پیش نمایان‌تر و ملموس‌تر کرده است اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون از جان گذشتگی و ایثار شهدا و وظیفه ما پاسداری از خون مطهر آنان است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه 3000 شهید استان در مهر ماه 95 عنوان کرد این اجلاسیه فرصت مناسبی است تا مردم و بویژه جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر اشنا کنیم.

 
ارسال نظرات