استاد حوزه و دانشگاه مشهد با بیان اینکهعامل ایستادگی و اقتدار انقلاب اسلامی ولایت ، مردم و ایمان است،‌گفت: دشمنان درصدد ایجاد رخنه در این سه پایه انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۴۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر معصومی در گردهمایی بسیجیان پایگاه های حوزه بسیج ادارات الحدید که در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای توجه به خویشتن است اظهار کرد: خداوند ماه رمضان را قرار داده تا ما به خویشتن توجه کنیم و در اندیشه اعمال و رفتار خود باشیم و به خدا نزدیک تر شویم.

وی افزود: ماه رمضان ماه توبه و بازگشت به اصل خویش است و ما باید از این فرصتی که خدا برای ما قرار داده استفاده و هم جسم و هم روح خود را از پلیدی ها و ناپاکی ها رها نماییم و برای خدا خالص شویم.

معصومی خاطر نشان کرد: دعاها و نمازهایی که در این ماه وارد شده همه برای خودسازی ماست و باید به این ادعیه ها توجه نماییم و تلاش کنیم بازگشت زیبایی به سمت خدا داشته باشیم و به مبداء حیات خود بازگردیم.

این نویسنده و پژوهشگر حوزه دین با بیان اینکه خدا ما را دوست دارد تصریح کرد: خدا بندگان خود را دوست دارد و تلاش می کند به هر نحوه که شده آنها را به سمت خود جلب کند و این فرصت یک ماه برای جلب بندگان به خود است و چه گرانبهاء فرصتی است که ما آن را مقتنم شمرده و بهره لازم را از این فرصت ببریم و توشه ای برای دیگر ماه های سال برداریم.

وی با بیان اینکه شیطان در این ماه در غل و زنجیر است بیان کرد: وقتی شیطان فرصت مکر و نیرنگ ندارد ما نیز به خود آییم و نفس سرکش را کنترل کنیم و به سمت خیر و خوبی هدایت نماییم تا تمرینی باشد برای دوری از گناه و رسیدن به مقام تقوا و توبه و در پایان این ماه ما نیز از رستگاران باشیم.

معصومی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برکت و نعمتی بزرگ است که باید قدر آن را بدانیم گفت: در دوران معاصر که همه توجه به مادیات و خویشتن خود دارند انقلاب اسلامی همه را به مبداء هستی توجه می دهد و مانند ماه رمضان فرصتی ایجاد می کند برای جهانیان تا به اصل خود بازگردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی پرچم دار معنویت و دین در جهان است و امروز جهان مُرده را تشویق به توجه به مبداء هستی و خلقت می دهد و این انقلاب است که جهانیان را بیدار و ستم دیدگان و رنج کشیدگان را در برابر ظالمان و طاغوتیان بیدار و هوشیار کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس با بیان اینکه امروز دشمن پایه های انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است اظهار کرد: امروز ولایت و ارکان پیرامونی آن مورد هدف دشمن قرار دارد و ما باید هوشیارانه به این موضوع توجه کرده و تلاش کنیم تا توطئه دشمنان خنثی شود.

وی تاکید کرد: عامل ایستادگی و اقتدار انقلاب اسلامی ولایت ، مردم و ایمان است و دشمنان در مسیر ایجاد رخنه در این سه پایه انقلاب هستند و تمام توطئه های آنان از نفوذ و تضعیف فرهنگ ایرانی اسلامی و گرفتن روحیه انقلابی برای رسیدن به این اهداف است و رهبری فرزانه انقلاب بر این امر در چند ماهه اخیر تاکید فراوان داشته اند.

معصومی با بیان اینکه باید بصیرت را در خود و اطرافیانمان تعمیق و گسترش دهیم افزود: بصیرت راهنما و راهگشای ما در سختی ها و مشکلات است و باید با بصیرت و تبعیت از ولایت تلاش کنیم تا در مسیر درست قرار گرفته و از مسیر منحرف نشویم که دشمن منتظر لغزش ماست تا به نفع خود بهره برداری کرده و ما را وارد منجلابی کند که دیگر راه فرار از آن وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها