خبرهای داغ:
دبیر شورای‌ عالی بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی خبر داد

فعالیت 11 هزار ورزشکار بسیجی در خراسان جنوبی

دبیر شورای‌ عالی بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی گفت: 11 هزار نفر ورزشکار بسیجی در استان فعالیت دارند که از این تعداد ۶ هزار نفر ورزشکار زن هستند.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۴۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا زمردی در نخستین جلسه شورای عالی قشر بسیج ورزشکاران استان، اظهار کرد: این شورا از سال 89 با هدف تقویت منش پهلوانی در جامعه ورزشی استان تشکیل شده است.

وی با تاکید بر توسعه و گسترش حلقه‌های شجره طیبه صالحین به عنوان مهمترین برنامه‌ امسال شورای‌ عالی بسیج در سطح اماکن و باشگاه‌های ورزشی، افزود: هدف از تشکیل حلقه های صالحین این است تا این حلقه ها با مشخص شدن جامعه هدفشان، تاثیرگذاری بیشتری در ورزش داشته باشند.

دبیر شورای‌ عالی بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی گفت: مربیان باید با جذب ورزشکاران به حلقه های صالحین آنان را به سمت ارزشهای اخلاقی و انقلاب اسلامی سوق دهند.

زمردی با بیان اینکه 11 هزار نفر ورزشکار بسیجی در این استان فعالیت دارد، تصریح کرد: از این تعداد ۶ هزار نفر ورزشکار زن هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 15 حلقه شجره طیبه صالحین ورزشی در خراسان جنوبی فعال است که سرگروه هر یک از این حلقه‌ها را یکی از مربیان ورزشی برعهده دارد.

حسین اصغری، نایب‌رئیس شورای‌ عالی بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان کرد: تحقق و عینیت بخشیدن به رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبریدر امر غنای فرهنگی و حاکمیت ارزشها در عرصه‌های مختلف ورزش استان مهمترین هدف بسیج ورزشکاران است.

به گفته وی همچنین کمک به امر توسعه و گسترش ورزش در ابعاد مختلف، فضا سازی فرهنگی و ورزشی در مسابقات و میادین ورزشی، یادواره شهدای ورزشکار، برگزاری نشست های سیاسی و فرهنگی، تلاش جدی به منظور تجلیل و معرفی الگوهای برتر ورزش استان، برگزاری اردوی راهیان نور، برگزاری کلاس های بصیرت افزایی و منش پهلوانی، بسترسازی مناسب به منظور دمیدن روحیه معنوی و اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف ورزش استان و کادرسازی تراز انقلاب اسلامی از دیگر اهداف تشکیل بسیج ورزشکاران است.

اصغری با اشاره به اینکه اعضای شورای‌ عالی ورزشکاران خراسان جنوبی بر اساس نظام نامه ابلاغی کشور 18 نفر هستند، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان، مسؤول بسیج ورزشکاران سپاه، رؤسای هیأت‌های ورزشی، نمایندگان ورزش‌های توپی، آبی، رزمی، پهلوانی، همگانی و روستایی از جمله این اعضا می باشند.

منبع: خبرگزاری شبستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها