خبرهای داغ:
در عمليات كارآگاهان پليس فتاي استان پنج سايتي كه در زمينه شرط بندي مسابقات فوتبال فعاليت مي كردند شناسايي و گردانندگان آنها دستگير شدند.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۸۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در این باره گفت: با توجه به برگزاري مسابقات فوتبال در نقاط مختلف جهان شاهد كلاهبرداري هايي از سوي سوءاستفاده كنندگان از اين موقعيت هستيم و پرونده هاي متعددي در زمينه قمار و شرط بندي در فضاي مجازي تشكيل شده است كه لازم مي دانيم به شهروندان در اين خصوص هشدار دهيم.

سرهنگ جهانگير كريمي افزود:درهمين راستا طرح مبارزه با سايت هاي قمار و شرط بندي مسابقات ورزشي در فضاي مجازي توسط كارشناسان پليس فتا انجام گرفت و با پايش و رصد فضاي مجازي تعداد پنج سايت فعال در زمينه شرط بندي مسابقات فوتبال شناسايي و برخورد قانوني با آنان در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ كريمي خاطرنشان كرد: كارشناسان پليس فتاي استان توانستند با انجام اقدامات تخصصي ، گردانندگان اين سايت ها را شناسايي و دستگير كنند كه با انجام اين عمليات سايت هاي آنان نيز مسدود گرديد .

كريمي با بيان اينكه شرط بندي چه در فضاي مجازي و چه در فضاي واقعي جرم بوده و قانون براي آن مجازات تعيين كرده ، عواقب اين نوع جرم را متذكر شدو گفت: از شهروندان مي خواهيم در صورت مواجهه با اين موضوع مراتب را سريعاً از طريق شماره تماس 2184355 و يا ايميل Esfahan_fata@police.ir به پليس فتاي استان گزارش نمايند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها