رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان خبر داد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان«هفته حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است، افزود: اختصاص این هفته می تواند آینه ای برای انعکاس نفاق، دورویی و دروغگویی قدرت های استکباری مدعی حقوق بشر باشد.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۹۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجري در ستاد گرامیداشت یوم الله هفتم تیرماه بزرگداشت یادو خاطره سیدالشهدای انقلاب اسلامی آیت الله دکتر بهشتی و 72 کبوتر خونین بالش که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد ضمن قبولی طاعات و عبادات ماه رمضان اظهار کرد: رمضان ماه عبودیت و بندگی خداوند است.

وی با بیان اینکه 7 تیرماه سال 60 یادآور حادثه ای تلخ و مصیبت سازی است که تا ابد رسوایی آن بر پیشانی منافقان باقی خواهد ماند گفت: خون بر زمین ریخته شهدای مظلوم هفت تیر همواره شعله های خشم انقلاب ملت ایران را شعله ورتر می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده های شهدای هفتم تیر که سال گذشته برگزار شد ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار با اشاره به حوادث هفتم تا دوازدهم تیرماه و ذکر چند نمونه از جنایاتی که با واسطه و بی واسطه توسط دولت آمریکا علیه ملت ایران صورت گرفته است، اعلام این ایام به عنوان هفته «حقوق بشر آمریکایی» را پیشنهاد خوبی توصیف کردند.

حجت الاسلام اشجري با بیان اینکه ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان«هفته حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است، افزود: اختصاص هفته ای با عنوان «هفته حقوق بشر آمریکایی» می تواند آینه ای برای انعکاس نفاق، دورویی و دروغگویی قدرت های استکباری مدعی حقوق بشر و فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی آمریکای جنایتکار باشد.

وی با اشاره به همزمانی شب شهادت مولای متقیان امام علی (ع) و شهادت آیت الله دکتر بهشتی گفت: دو ویژگی شاخص که در امام علی (ع) و دکتر بهشتی مشهود است شهادت و مظلومیت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه ویژه برنامه های مختلفی در استان پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: شهیدان سرافراز، عضدی، عبدالکریمی و اسلامی از شهدای گیلانی در  حادثه هفتم تیر بودند.

حجت الاسلام اشجری از رونمایی کتاب شهید عبدالکریمی خبر داد و گفت: سال گذشته زندگی نامه شهید دکتر عضدی رونمایی شد و بنا داریم در سال جاری زندگی نامه شهید عبدالکریمی را رونمایی کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه باید از ظرفیت مساجد برای تبلیغ و ترویج اندیشه های شهید بهشتی استفاده کرد گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر استان گیلان 6تیرماه سال جاری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه حضرت ابالفضل(ع) سپاه قدس گیلان برگزار می شود.

 

ارسال نظرات