خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع کارکنان این ناحیه گفت: هدف انقلاب شکوهمند اسلامی اعتلای کلمه اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر جهان است.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۹۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: در اسلام اصل بر دفاع است نه جنگ بنابراین وقتی می گوییم دفاع مقدس دو گروه (طاغوت و اسلام) همیشه در برابر هم می ایستند وبدون شک با طاغوتتا از بین رفتنآن باید مبارزه کرد.

وی در ادامه سخنان خود اسلام را یک دین انقلابی معرفی و بیان کرد: اسلامی که تنها هدف خود را مبارزه می داند اسلام ناقصی است ولی اسلامی که مبارزه و تکامل را در کنار دیگر جنبه های اسلام مطرح می کند همان اسلام ناب محمدی(ص) است.

حجت الاسلام فیضی زاده یادآوری شد: برای مسلمانان تا احقاق اسلام ناب محمدی(ص) مبارزه با شرک و کفر و طاغوت است و باید مبارزه کرد.

مسئول نمایندگی سپاه مراغه خاطر نشان کرد: جهاد فقط به معنای حضور در میدان جنگ نیست بلکه هرگونه تلاش در مقابل دشمنجهاد تلقی می شود.

وی جهاد اکبر را حساس و خطیرتر از جهاد اصغر دانست و گفت: جهاد دو شرط دارد؛ نخست اینکهدر آن تلاش و کوشش باشد ثانیا باید در مقابل دشمن باشد که ممکن است این جهاد رزمی، سیاسی، فرهنگی و حتی سازندگی باشد.

حجت الاسلام فیضی زاده در ادامه سخنان خود گفت: دشمن در صدد است تا از راه های مختلف به اسلام ضربه بزند و هر کسی که به نحوی مقابل این دشمن تلاشی بکند جهاد فی سبیل الله کرده است.

ارسال نظرات