کارشناس امور مبلغین تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:
کارشناس امور مبلغین تبلیغات اسلامی گیلان از تغذیه فکری مبلغین به نام «90مجلس در ۳۰ روز» ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۰۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

حجت‌الاسلام مهدی راثی فومنی در گفتگو با خبرنگا خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: تغذیه فکری مبلغین در ماه مبارک رمضان با رویکرد دسترسی آسان مبلغین به مطالب مربوط شرح دعای روزهای این ماه به نام « ۹۰ مجلس در ۳۰ روز » در تبیان مبلغین استان تدوین و بارگذاری شده است.

وی تصریح کرد: در این عنوان برای مبلغین شرح دعای هر روز به صورت جذاب ومتنوع با استفاده از آیات و روایات، سخنان وسیره عرفا و داستان های مربوطه متناسب با آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارها در حد امکان بیان شده، به طوری که مبلغین با استفاده از این مطالب می توانند با مدیریت وصرفه جویی در وقت به توسعه، تعمیم و ارائه راهکارهای لازم در مقابله با آسیب های اجتماعیی امروز از قبیل افسردگی، ناهنجارهای خانه، خانواده و اعتیاد به بحث در سه وقت بعد از نماز صبح، ظهر وعصر  ومغرب و عشاء بپردازند.

کارشناس امور مبلغین تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مبلغین در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت پایگاه اطلاع‌رسانی ویژه امور مبلغین استان گیلان به نشانی tebyan-mobaleghin.ir مراجعه کنند، گفت: این سایت، سال ۸۹ با هدف مدیریت در جهت دهی و تغذیه فکری مبلغین استان ایجاد شد و تاکنون ۶۰۰ هزار نفر از این وب سایت در سراسر کشور وجهان استفاده کرده اند.

حجت‌الاسلام راثی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بارگذاری عنوان فوق در روز اول ماه مبارک رمضان هزار و 586 نفر از این پایگاه استفاده کرده اند و پیش بینی می‌شود که آمار بازدیدکنندگان از دو هزار نفر فراتر باشد.

ارسال نظرات