رضایی گفت : مسابقات والیبال جام رمضان 95 در طول ایام ماه مبارک رمضان و در بخش آقایان ، در اراک برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۲۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

سید مصطفی رضایی رئیس هیات والیبال شهرستان اراک با بیان این مطلب که اهمیت دادن به برنامه های ورزشی در ماه مبارک رمضان از فعالیتهای هر ساله این هیئت میباشد برابر روال هر سال مسابقات والیبال جام رمضان در بخش آقایان را با شرایط اعلامی برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه اعلام داشت کلیه باشگاهها ، ادارات و ارگانهای دولتی و خصوصی که علاقمند به شرکت در این دوره از مسابقات هستند میتوانند تا روز شنبه مورخه 22 خرداد ماه 95 با مراجعه به دفتر هیئت والیبال شهرستان نسبت به ثبت نام تیم خود اقدام نمایند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان اراک شرایط برگزاری و شرکت در این دوره از مسابقات را به شرح ذیل بیان نمود:

1)مسابقات به صورت 4 نفره برگزار و هر تیم شامل 6 بازیکن و یک مربی دارای کارت مربیگری حداقل درجه 2 و یک سرپرست خواهد بود.

2)برابر دستور العمل فدراسیون والیبال داشتنم کارت بیمه ورزشی و کارت عضویت فدراسیون والیبال برای تمامی اعضاء تیمهای شرکت کننده در مسابقات الزامی است.

3)شرایط سنی آزاد بوده و هرتیم میتواند فقط دونفر از بازیکنانی را که فصل گذشته 94در لیگ برتر و یا دسته اول حضور داشته اند استفاده نماید.

4)ارائه فیش واریزی بملغ 000/400/2ریال (بابت بخشی از هزینه های مسابقات)و معرفینامه کامل هر تیم در جلسه قرعه کشی که روز شنبه مورخه 22 خرداد 1395  راس ساعت 18 عصر در محل دفتر هیئت والیبال شهرستان اراک و اقع در سالن ورزشی 22 بهمن اراک برگزار خواهد شد الزامی میباشد.

5)مسابقات با همکاری هیئت والیبال استان مرکزی از روز یکشنبه مورخه 23 خرداد 95 در سالن 22بهمن برگزار میگردد.
ارسال نظرات