اداره اوقاف و امور خیریه طارم هر سال به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را در سطح شهرستان طارم اجرا می‌کند.
کد خبر: ۸۶۹۲۱۵۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طارم از برگزاری برنامه های متعدد همزمان با ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبرداد و گفت: این اداره هر سال به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را در سطح شهرستان طارم اجرا می‌کند.

حبیب ابراهیمی با اشاره به اهمیت و فضیلت ماه مبارک رمضان افزود: ماه رمضان ماه ضیافت الهی و بهار قرآن است بنابراین برای هرچیزی بهاری است بهار قرآن هم ماه مبارک رمضان می باشد.

وی به اجرای طرح ضیافت الهی که با همکاری هیات امنا، خادمان، متولیان و جامعه قرآنی برگزار خواهد شد اشاره کرد و اظهارداشت: امسال این طرح در امامزادگان هاشم و عوف‌(ع) ، امامزاده جعفر(ع) شهر آب‌بر و امامزاده عبدالله‌(ع) صومعه بر و مساجد شاخص شهرستان طارم اجرایی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم از اجرای طرح ضیافت الهی در شهرستان طارم در طول ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: این طرح در بقاع شاخص شهرستان اجرایی خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه سبک زندگی دینی از دیگر برنامه‌های اجرایی طی ماه رمضان است اضافه کرد: اقامه نمازهای جماعت، بیان احکام، برپایی خیمه‌های معرفت شامل مشاوره خانواده و ازدواج و تربیت کودک و اجرای مسابقات نقاشی و قرآنی برای کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌هایی است که در طرح ضیافت الهی اجرا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با بیان اینکه در قالب طرح ضیافت الهی برنامه‌های مختلفی توسط این اداره در سطح شهرستان طارم اجرا خواهد شد افزود: در قالب این طرح روحانیون در دو بخش سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت و بیان احکام فعالیت خواهند داشت.

ابراهیمی به برگزاری جلسات تفسیر قرآن به دو صورت تفسیر موضوعی و سوره‌ای اشاره کرد و گفت: تفسیر موضوعی از دیگر برنامه‌های اجرایی در قالب طرح ضیافت الهی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در ادمه تصریح کرد: اجرای نمایشگاه ضیافت الهی و محفل انس با قرآن، مراسم احیای شب‌های قدر و کمک به ایتام از طریق بسته‌های غذایی از جمله برنامه‌های اجرایی در ماه ضیافت الهی می باشد.

ارسال نظرات