معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در بقاع شاخص استان زنجان

مراسم جزءخوانی قرآن کریم در بقاع شاخص استان زنجان، از جمله در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۱۵۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در بقاع شاخص استان زنجان خبر داد و گفت: این مراسم بزرگ در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمود محمدی افزود: برگزاری محافل قرآنی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اوقاف در ماه رمضان است.

وی با اشاره به اینکه در قالب برنامه‌های قرآنی، مراسم جزء خوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بر همین اساس طی ماه رمضان در مسجد فاطمه‌الزهرا ایجرود مراسم جزء خوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان خدابنده نیز در بقعه قیدار نبی‌(ع) مراسم جزء خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین در امامزاده سید ابراهیم‌(ع) سجاس نیز مراسم جزء خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

محمدی با بیان اینکه امامزاده اسماعیل‌(ع) شناط و امامزاده زیدالکبیر‌(ع) نیز از دیگر مکان‌هایی است که مراسم جزء خوانی قرآن کریم در آنها برگزار می‌شود، اظهار کرد: همچنین در امامزاده هاشم و عوف‌(ع) آب‌بر نیز مراسم جزء خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: در شهرستان زنجان نیز در امامزاده سید ابراهیم‌(ع) زنجان و حسینیه اعظم زنجان مراسم جزء خوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه طی ماه رمضان دو روز قاری مصری در محافل قرآنی استان زنجان حضور خواهد داشت، اضافه کرد: طی روزهای یازدهم و دوازدهم ماه رمضان محافل قرآنی با حضور قاری مصری برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در صبح روز یازدهم مراسم قرآنی در ابهر و عصر نیز در خرم‌دره برگزار می‌شود، اظهار کرد: همچنین روز دوازدهم ماه رمضان نیز در نوبت صبح مراسم قرآنی در قیدار و بعداز ظهر نیز در زنجان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات