در پی اهدای مدال قهرمانان جهان به خانواده شهدای مدافع حرم؛
فرماندار ویژه آمل در مراسم اهدای 2 مدال قهرمانان جوان آملی به خانواده شهدای مدافع حرم اظهار کرد: مسئولان باید در راه حمایت از ورزشکارانی که برای اقتدار ایران اسلامی تلاش دارند بکوشند.
کد خبر: ۸۶۹۲۱۵۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،احمد منفرد  شب گذشته در مراسم اهدای 2 مدال قهرمانان جوان آملی به خانواده شهدای مدافع حرم اظهار کرد: مسئولان باید در راه حمایت از ورزشکارانی که برای اقتدار ایران اسلامی تلاش دارند بکوشند.

وی افزود: ورزشکاران مدال‌آور این شهرستان که در میادین جهانی و آسیایی به مدال طلا رسیده‌‌اند قبل از اعزام به مسابقات با شهدای مدافع حرم عهد بسته و مدال‌های حاصل از تلاش‌های خود را به نیت آنها به دست آوردند.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه امروزه ورزشکاران ما باید از مدال‌آورانی که برای ماندگاری اخلاق و اقتدار کشورمان دست به اهدای حاصل تلاش‌های خود می‌زنند الگو بگیرند، گفت: نه تنها ورزشکاران بلکه مسئولان هم در راه خدمت به مردم می‌توانند از این مدال‌آوران الگوپذیری داشته باشند.

منفرد با تأکید براینکه جوانان آملی با خصلت پهلوانی درس عظمت و بزرگی به دیگران می‌دهند، خاطرنشان کرد: این 2 پهلوان با درک صحیح شرایط و موقعیت طی تشخیص درست مدال‌های خود را با نام شهدا ماندگار کردند.

این مسئول اضافه کرد: جوان مدال‌آور امیرحسین حسینی که امشب مدال خود را به خانواده شهید هادی‌زاده تقدیم کرده سال گذشته نیز نخستین مدال جهانی رده جوانان خود را به خانواده غواص شهید سیدمنصور مهدوی نیاکی اهدا کرد.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه عمر قهرمانی و مدال‌آوری محدود است ولی پهلوانی نامحدود و ماندگار است، اظهار کرد:‌ همه شهدا و مسئولان باید در راه تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا و امام امت بکوشند و تمام لحظات زندگی را در راه شهیدان گام بردارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها