خبرگزاری بسیج: منتخب مردم تبریز در مجلس دهم در آئین مردمی همدلان همراه در مسجد طوبی این کلانشهر، با اشاره به ادامه راه قانونی در نتیجه بازشماری آرا، گفت: قانون حرف اول و آخر را می زند و ما تابع قانون هستیم.
کد خبر: ۸۶۹۲۱۶۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی با قدردانی از حضور گسترده مسئولان و اقشار مختلف مردم، افزود: این انقلاب و نظام میراث شهدا است و حضور آن ها دارای پیام خدمت خالصانه کردن به مردم و نظام است.

وی هدف از جمع شدن در این مکان مقدس را عهد و پیمان دوباره با شهدا و امام راحل دانست و تاکید کرد: به ارتباط مستمر و حمایت معنوی مردم نیازمند هستیم و این همراهی موجب موفقیت می شود.

سعیدی تصریح کرد: مسیری که پس از انتخابات طی کردیم، مسیری قانونی، همراه با تحمل مردم بود که موجب اعتماد عمومی در جامعه شد و اعتماد به نظام و انقلاب از سرمایه های اصلی جمهوری اسلامی است.

منتخب مردم تبریز در مجلس دهم در سخنان پایانی خود، با بیان اینکه امام راحل دارای شخصیت بی نظیر در تاریخ معاصر بودند که با به هم ریختن همه معادلات دنیا، روحیه استقامت و پایداری را در ملت به وجود آوردند، اظهار داشت: وصیت امام راحل، حفظ و حراست از ارزشهای اسلام است که مردم ثابت کردند این ارزش ها همچنان زنده اند و ایمان و صداقت و اراده های آن هاست که تعیین کننده است.

ارسال نظرات