فرمانده سپاه ناحیه آمل یادآور شد: ورزشکاران و مدال‌آوران کشورمان امروزه در میادین مختلف همانند رزمندگان مدافع حرم به حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی می‌پردازند.
کد خبر: ۸۶۹۲۱۶۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حکمت داجلیری پنجشنبه شب در مراسم اهدای 2 مدال طلای ورزشکاران جوان آملی در مسابقات بین‌المللی کشتی اظهار کرد: ورزشکاران مدال‌آور کشورمان که در میادین بین‌المللی و جهانی درخشش دارند در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

وی افزود: این ورزشکاران سربازان ولایت بوده که در سنگری دیگر دست به افتخارآفرینی می‌زنند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل تصریح کرد: در 8 سال دفاع مقدس شهدا و رزمندگان با توکل به خدا و دست خالی مقابل تمام استکبار با توانمندی‌های روز دنیا ایستادگی کرده و پیروزی را به ارمغان آوردند.

این مسؤول اشاره کرد: امروزه شهدای مدافع حرم در راه دفاع از آرمان‌‌های اهل بیت و حریم آل‌الله طی سنین جوانی از مال و زندگی دست کشیده و در راه معامله با خداوند گام برمی‌دارند.

داجلیری با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای مدافع حرم متأهل و دارای فرزند هستند، اظهار کرد:‌ برای دفاع از حریم اهل بیت این شهدا حتی از خانواده و فرزندان خود در راه خدا دست کشیدند.

وی یادآور شد: ورزشکاران و مدال‌آوران کشورمان امروزه در میادین مختلف همانند رزمندگان مدافع حرم به حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی می‌پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل اهدای مدال ارزشمند قهرمانان به خانواده شهدای مدافع حرم را گامی بزرگ و ارزشمند دانست و یادآور شد: باید این فرهنگ دینی و انقلابی در بین ورزشکاران ترویج و تبلیغ شود.

تاجلیری ادامه داد: ورزشکاران جوان با اهدای مدال تنها به شادی دل خانواده شهدا و خشنود کردن قلب رهبر انقلاب تأکید داشتند که این تفکر ماندگار و ارزشمند است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها