فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا سپاه:

شهدای مدافع حرم اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورده اند

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا سپاه در پیام به مناسبت شهید جهانگیر جعفری نیا آورده است: شهدای مدافع حرم رهروان صادقی هستند که با مجاهدت و جان فشانی در حفاظت از حریم ولایت، اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورده اند.
کد خبر: ۸۶۹۲۱۷۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بندانزلی، عصر روز گذشته مراسم سومین روز شهادت جهانگیر جعفرنیا از فرماندهان و جانبازان عملیات های مستشاری در سوریه در مسجد بی بی حوریه در انزلی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی، جانشین لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در این مراسم، پیام سردار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا سپاه را قرائت کرد. در بخش هایی از این پیام آمده بود:

ردای زیبای شهادت، زیبنده انسان‌های بزرگ و پاکی است که خدای متعال در فتنه‌ها و ابتلائات آخر الزمان، گلچین کرده و تا مقام قرب الهی عروج می‌دهد؛ یاد و خاطر رهروان صادقی را که با مجاهدت و جان فشانی در حفاظت از حریم ولایت، اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورده اند، گرامی می‌داریم.

بی شک سرگرد پاسدار شهید، جهانگیر جعفری‌نیا از زمره مجاهدانی بود که عمر خویش را به مجاهدت خالصانه در دفاع از ارزش‌های اسلامی و صحنه‌های پر خطر شمال غرب گذرانده و عاقبت، جان عزیزش را در دفاع از حریم ولایت تقدیم نموده و اجر و پاداش جهاد و خدمت صادقانه خود را از حضرت دوست دریافت کرد و با نوشیدن شهید شیرین شهادت به آرزوی دیرینش نایل آمد.

اینجانب، شهادت سرباز رشید ولایت را خدمت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، خانواده گرامی و هم‌رزمانش تسلیت عرض نموده و امیدوارم حضرت حق, روح پر فتوح وی را در نعیم مقیم و در جوار مولا و مقتدایش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و با امام شهیدان و همرزمان شهیدش محشور و به خانواده آن بزرگوار صبر و شکیبایی توام با عزت و پاداش صابرین  عنایت فرماید.

 

 

ارسال نظرات