خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز بر تقويت روحيه انقلابي در جامعه تاکيد کرد و دستاوردهاي کشور در زمينه هاي مختلف را نتيجه اين روحيه دانست.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۲۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
به گزارش بسیج از اهواز حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده در خطبه هاي امروز نمازجمعه اهواز با اشاره به پيشرفتهاي کشور در زمينه هاي مختلف مثل انرژي هسته اي، نانو و ديگر علوم پيشروي کنوني در جهان گفت: رسيدن به اين پيشرفتها جز با داشتن روحيه انقلابي در بين مردم و بخصوص جوانان ما حاصل نمي شد.

وي از فرهنگ و اقتصاد مقاومتي به عنوان دو موضوع مهم در تحقق پپيشرفت و بالندگي در جامعه نام برد و گفت: اين دو مقوله مي تواند کشور را در مقابل هجمه هاي دشمنان مصون کند موضوعي که رهبر انقلاب بارها بر آن تاکيد کرده اند.

وي با اشاره به تاکيد اخير مقام معظم رهبري در ديدار با نمايندگان مجلس بر مقوله فرهنگ ادامه داد: متوليان فرهنگ بايد به مسئله نفوذ دشمن توجه ويژه اي داشته باشند و از توليدات فرهنگي داخلي سالم حمايت بيشتري داشته باشند.

امام جمعه موقت اهواز در ابتداي سخنانش بر بهره گيري مردم از فرصتهاي معنوي ماه مبارک رمضان تاکيد کرد و گفت: اين ايام با برکت دل و جان انسانها را از الطاف بيکران الهي غني مي سازد و راه ايمان و تقواي الهي را هموار مي کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها