معاون فرهنگی دادگستری استان گیلان با بیان اینکه رمضان ماه خودسازی و انسان سازی است گفت: فرهنگ انتظار با خودسازی منتظران ظهور در ماه رمضان متعالی می شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۴۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رضازاده در ستاد گرامیداشت یوم الله هفتم تیرماه، بزرگداشت یادو خاطره سیدالشهدای انقلاب اسلامی آیت الله دکتر بهشتی و 72 کبوتر خونین بالش که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شدبا بیان اینکه رمضان ماه خودسازی و انسان سازی است اظهار کرد: فرهنگ انتظار با خودسازی منتظران ظهور در ماه رمضان متعالی می شود.

وی با بیان اینکه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است تصریح کرد: شهید آیت الله بهشتی معمار دستگاه قضایی است.

معاون فرهنگی دادگستری استان گیلان با بیان اینکه هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی برای شناساندن خدمات مسئولین دستگاه قضایی به مردم است افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شخصیت شهدای انقلاب به نسل جوان از جمله آیت الله شهید بهشتی در تثبیت جایگاه نظام و ولایت فقیه نقش مهمی در از بین بردن توطئه‌های دشمنان دارد.

حجت الاسلام رضازاده با بیان اینکه ویژه برنامه های مختلفی در راستای پاسداشت این ایام در استان پیش بینی شده است گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور مسئولین دستگاه قضایی استان در گلزارهای سراسر استان، نشست خبری رییس کل دادگستری استان با اصحاب رسانه، بازدید از زندان ها توسط مسئولین قضایی استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان توسط مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی از برنامه های پیش بینی شده در هفته قوه قضائیه است.

ارسال نظرات