همسر شهید‌ صدرزاده در‌گفتگو با‌ «بسیج»:

خانواده شهدای مدافع حرم افغانستانی مظلوم و غریبند/مسئولان بنیاد شهید فقط به خانواده های فرماندهان سرکشی می کنند

همسر شهید صدرزاده گفت:متاسفانه کمتر مسئولی پیدا می شود که به خانواده شهدای مدافع حرم افغانی لشکر فاطمیون سر بزند و از مشکلات آنها با خبر شود و فقط سراغ فرماندهان و افراد شناخته شده این لشکر می روند و این موضوع بیانگر مظلومیت این خانواده هاست.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۴۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
همسر شهید مصطفی صدرزاده، فرمانده ایرانی گردان عمار لشکر فاطمیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به مظلومیت شهدای لشکر فاطمیون (افغانستانیهای مدافع حرم) گفت: من به عنوان همسر شهید مدافع حرم از مسئولان بنیاد شهید انتظار دارم که فقط نسبت به خانواده شهدای ایرانی ابراز محبت نکنند و جویای احوال خانواده های شهدای مدافع حرم افغانستانی هم باشند چون این خانواده ها خیلی مظلوم و غریب هستند و نیاز به دلجویی مسئولان ایرانی را دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه کمتر مسئولی پیدا می شود که به خانواده شهدای مدافع حرم افغانستانی لشکر فاطمیون سر بزند و از مشکلات آنها با خبر شود و فقط سراغ فرماندهان و افراد شناخته شده این لشکر می روند و این موضوع بیانگر مظلومیت این خانواده هاست، چرا که آنها غریبند و قطعا مشکل مالی و اقامتی در ایران دارند و با همه این مشکلات دست به گریبان هستند و نباید رها شوند.

همسر شهید صدرزاده افزود: باور کنید که خانواده شهدای مدافع حرم سختی دوری از عزیزانشان را می کشند؛ مخصوصا در ماه مبارک رمضان فرزندان من دوست داشتند که سرسفره افطار کنار پدرشان باشند و این سختی فراغ را تحمل می کنند اما همین سختی ها لذت بخش است چرا که می دانیم شهید صدزاده را در راه حضرت زینب(س) و مقام معظم رهبری تقدیم کرده ایم و از این بابت به خود می بالیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من از مسئولان به دلیل برگزاری مراسم یادواره و گرامیداشت شهدای مدافع حرم تقدیر و تشکر می کنم اما انتظار من و خیلی ازخانواده های شهدای مدافع این است که به جای برگزاری این مراسم ها، کاری کنند که همیشه لبخند بر روی لبان مقام معظم رهبری باشد و چیزی ایشان را ناراحت و آزرده نکند و قطعا اگر این اتفاق بیفند،ما هم خوشحال خواهیم بود. 

خانواده شهدای مدافع حرم افغانستانی مظلوم و غریبند/مسئولان بنیاد شهید فقط به خانواده های فرماندهان سرکشی می کنند

همسر شهید صدرزاده در پایان افزود:شهید صدرزاده همیشه می گفت که راضی است که جانش را بدهد اما ناراحتی رهبر انقلاب را نبیند و به همین دلیل بود که از فرزندانش فاطمه 7 ساله و محمدعلی یک ساله گذشت و به سوریه رفت و جانش را تقدیم اسلام کرد تا حضرت زینب (س) و امام خامنه ای از او راضی باشند. 

گفتنی است شهید مصطفی صدرزاده، بسیجی ساکن تهران بود که در سال 92 پس از عدم موافقت با اعزامش به سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت، با تهیه مدارک افغانستانی و تغییر لهجه و چهره توانست خود را به جمع مدافعان دلاور حرم برساند و فرمانده گردان عمار لشکر مقتدر فاطمیون شود. فرمانده جوانی که مورد تحسین حاج قاسم سلیمانی نیز قرار گرفت.

این فدایی اهل بیت (ع) و بسیجی مخلص امام خامنه ای، بالاخره در ظهر روز تاسوعای سال 94 در حومه حلب سوریه به آرزوی دیرینه اش رسید و شهید شد.

ارسال نظرات