خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قصرشیرین:

برقراری عدالت اجتماعی باید مورد توجه بیشتر دولتمردان قرار گیرد

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: برقراری عدالت اجتماعی باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد و رهبری نیز همواره بر اجرایی شدن این اصل مهم تاکید دارند.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۴۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در موضع گیری های خود به نقش ارزنده امام راحل در شکل گیری و پیروزی انقلاب تاکید دارند و این امر برای اقشار مختلف مردم نیز تبیین شده است.
وی اظهار داشت: تیزبینی و مدیریت امام خمینی (ره) باعث پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم طاغوت شد و این مهم نیز توسط جانشین خلف ایشان امام خامنه ای استمرار دارد.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در سخنرانی های خود نیز تاکید کردند که همواره راه امام خمینی (ره) را ادامه خواهند داد.
امام جمعه موقت قصرشیرین ادامه داد: برقراری عدالت اجتماعی باید مورد توجه بیشتر دولتمردان قرار گیرد و رهبری نیز همواره بر اجرایی شدن این اصل مهم تاکید دارند.
حجت الاسلام شامحمدی با بیان اینکه ولایت فقیه استمرا حرکت انبیاست، گفت: وظیفه اقشار مختلف مردم تبعیت و پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه است.
وی افزود: رسالت انبیای و اولیای الهی با ولایت مطلقه فقیه استمرار خواهد یافت و این مهم بر کسی پوشیده نیست.
وی خاطرنشان کرد: در طول بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه دریغ نکردند، اما مردم با حضور موثر در عرصه های مختلف انقلاب، این دسیسه سازمان یافته بدخواهان نظام را با شکست مواجه کردند.
خطیب جمعه موقت قصرشیرین، پیوند امام راحل و رهبری با مردم را عامل مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان بیان کرد و گفت: اقشار مختلف مردم و مسئولان با تاسی از رهبری این مهم را بارها به اثبات رساندند.
حجت الاسلام شامحمدی افزود: حرکت امام خمینی (ره) و ادامه مسیر ایشان توسط امام خامنه ای برگرفته از قیام عاشوراست و تا زمانی که این راه ادامه دارد، نظام اسلامی در برابر تمامی دسایس سازمان دشمنان در امان است.
وی در ادامه با اشاره به 16 خرداد روز جهانی محیط زیست، گفت: حفاظت از عرصه های ملی و محیط زیست نیازمند عزم همگانی است.
وی گفت: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، فرهنگ حفاظت از عرصه های ملی و محیط زیست به درستی برای مردم تبیین و بازگو شود تا این اصل مهم در جامعه نهادینه شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار