خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب:

رویکرد دولتمردان ایجاد اشتغال پایدار و توسعه است

امام جمعه سرپل ذهاب، رویکرد دولتمردان را ایجاد اشتغال پایدار و توسعه در جامعه ذکرکرد و گفت: بهره گیری مطلوب از ظرفیت های موجود و توجه به تولید داخلی تنها راهکار عملی در تحقق این مهم است.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۴۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مجید صفدری در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب با اشاره به 27 خرداد ماه به عنوان روز جهاد کشاورزی و تبریک این روز به همه جهادگران، افزود: با توجه به نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، مسئولیت جهاد کشاورزی سنگین تر خواهد بود، چرا که توجه به تولید داخلی، اساس اقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به اصلاح قوانین منع تولید و مرتفع کردن مشکلات تولید در کشور، بیان کرد: سرمایه داران باید سرمایه ها و منابع خود را به سمت تولید داخلی هدایت کنند تا از این ظرفیت مهم برای استقلال اقتصادی کشور استفاده شود.
وی اظهار داشت: با رعایت اولویت ها که در راس آن مساله کشاورزی است می توان علاوه بر توجه به بخش کشاورزی، از صنایع تبدیلی نیز برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه در جامعه استفاده کرد.
امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: بهره گیری مطلوب از ظرفیت های موجود، توجه به تولید داخلی و ایجاد صنایع پایین دستی در ایجاد اشتغالزایی پایدار نقش بسزایی دارد و این مهم باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
حجت الاسلام صفدری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 23 خرداد ماه سال 59، سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به دستور امام راحل است و براساس سخنان امام خمینی (ره) 'آنچه که ما را می ترساند، وابستگی فرهنگی است نه تحریم و حمله'.
وی افزود: فرهنگ ، اساس ملیت و استقلال ملت است و بی شک بالاترین عنصری است که در موجودیت و شکل گیری هر جامعه دخالت اساسی دارد.
خطیب جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: دشمنان هویت دینی و مذهبی جوانان را نشانه گرفته اند و موثرترین راهکار برای مقابله با این ترفند، افزایش اعتقادات مذهبی در بین مردم به ویژه در بین قشر جوان است.
حجت الاسلام صفدری با اشاره به اینکه تا زمانی که فرهنگ غربی و غیراسلامی در جامعه گسترش یابد، هویت و موجودیت نظام به خطر می افتد، خاطرنشان کرد: دشمن برای صدمه زدن به جامعه اسلامی به ویژه در بخش فرهنگی سرمایه گذاری زیادی کرده و تنها راه سلطه استعماری بر کشور ما را نفوذ فرهنگی می داند.
ارسال نظرات