نمایشگاه آثار هنری با مضامین قرآنی بمدت ده روز در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت دایر شد.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۵۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، همزمان با افتتاح محفل قرآنی «سی روز با قرآن کریم»، نمایشگاه آثار هنری با مضامین قرآنی در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت دایر شد.

در این نمایشگاه از قالب های هنری برای ترویج مفاهیم قرآنی بهره گرفته شده تا علاوه بر آشنایی مخاطبین با نگاه وی‍‍ژه هنرمندان به قرآن و ارتقای سطح آگاهی بصری و هنری مخاطبین موجب جهت بخشی و حمایت از هنرهای اصیل اسلامی، استعدادها و ارتباط‌ گیری هنری جوانان در زمینه‌های قرآنی شود.

در نمایشگاه مذکور ٢٢ اثر هنری در قالب های تذهیب، محرق(خوشنویسی با ساقه گندم) معرق برجسته، منبت و قلم زنی از پنج هنرمند گیلانی به نمایش درآمده است.

سعید زادداداش، حسین مشیری، ذبیح الله لولویی مهر، احمد قربانی، شهربانو چرمکوب، عاطفه فربه، علیرضا تقی دوست، محمود عزتیان، هاجر شفیع پور، سیده زهرا میرتوحیدی، ندا اپرام، راضیه اخترشناس و زینب رفیع زاده دیگر هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش بسیج، این نمایشگاه از ١٨ لغایت ٢٨ خردادماه صبح‌ها از ساعت ١٠ الی ١٣ و عصرها از ساعت ١٦ الی ٢٠ برای بازدید علاقمندان دایر است.

ارسال نظرات