امام جمعه محمودآباد بیان کرد:

هراس رژیم صهیونیستی از جنازه‌های رزمندگان فلسطینی

امام جمعه محمودآباد با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی از جنازه شهدای انتفاضه هم می‌ترسند و آن را گروگان می‌گیرند، افزود:این نشان از زوال و نابودی رژیم غاصب اسرائیل است.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۶۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام سید داود موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته محمودآباد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، گوشه‌ای از ابعاد مختلف شخصیت ایشان را تشریح کرد و اگر بیدارباش مداوم مقام معظم رهبری در حوزه اصول و میراث به‌جا‌مانده از امام راحل نبود انقلاب اسلامی نمی‎توانست با این طراوت و صلابت مسیر خود را ادامه دهد.

وی به دیدار نمایندگان مجلس دهم با رهبر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: معظم‌له در این دیدار مشکلات کشور و راه برون‌رفت از این مشکلات را هم در سیاست داخلی، سیاست منطقه‌ای و بین‌المللی، موضوع اقتصاد و فرهنگ به‌خوبی تشریح کردند.

امام جمعه محمودآباد تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانات رهبر انقلاب اسلامی را برای رفع مشکلات کشور نصب‌العین قرار داده تا نسبت به رفع مشکلات کشور اقدام شود.

این مسؤول اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پرهیز از مصلحت‌های زودگذر و ورود‌های کم‌بازده در مسائل منطقه‌ای به مبانی ملی پرداخته و با اعمال دقیق وظیفه نظارتی، کشور را در مسیر صحیح و قانونی آن هدایت کنند.

موسوی گفت: مبارزه مردم فلسطین سد فولادین رژیم صهیونیستی را شکست، این اقدام دژهای فولادین رژیم صهیونیستی را به صورت جدی به چالش کشید.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام رزمنده فلسطینی سبب ایجاد کابوس وحشت و سراسیمگی در اردوگاه رژیم صهیونسیتی شد و انتفاضه را وارد فاز جدیدی کرد.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: این عملیات در زمانی رخ داده که بیشتر کشورهای عربی مرعوب آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و تنها حامی فلسطین اراده مبارزین فلسطینی و حامیان واقعی آنها بوده و مسلمانان جهان و انقلابیون و جنبش‌های انقلابی باید بدانند تنها راه دفاع از عزت مسلمانان و مظلومین فلسطینی اقدامات انقلابی و جهادی بوده و رژیم غاصب جز با زبان گلوله و سرب داغ چیز دیگری را نمی‌فهمد.

این مسؤول با اعلام اینکه آنها از جنازه شهدای انتفاضه هم می‌ترسند و آن را گروگان می‌گیرند، افزود: جنازه‌های رزمندگان فلسطینی با تعهد در اختیار ملت فلسطین قرار می‎گیرد و این نشان از زوال و نابودی رژیم غاصب اسرائیل است.

موسوی در پایان درباره حفظ محیط‌زیست، گفت: در دنیای کنونی با وجود آلاینده‌های تهدیدکننده زندگی و محیط‌زیست بشری، بیش از هر زمانی سلامتی محیط‌زیست و توجه به ابعاد گوناگون ضروری است./فارس

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار