امام جمعه بابل با بیان اینکه دولت برنامه‌ریزی درست برای رفع بیکاری و اشتغال جوانان ندارد،گفت:دولت اگر برای رفع بیکاری کشور به اندازه برجام وقت می‎گذاشت شاید اوضاع اقتصادی کشور مناسب‎تر بود.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۶۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه بابل به اهمیت نماز جمعه و حضور نمازگزاران در نماز جمعه در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: حضور باشکوه نمازگزاران در نماز جمعه بر اهمیت و منزلت این ماه می‌افزاید و  بر دوری جستن انسان از گناه و معصیت کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: با توجه به مدیریت جدید شهرداری بابل و برنامه‌های جدیدی که برای ارائه خدمات بیشتر در دست اقدام دارد نیاز است این همکاری دو طرفه شود و مردم نیز خدمتگزاران خود را در شهرداری بابل با پرداخت به‌موقع عوارض یاری کنند.

امام جمعه بابل به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری در این دیدار از ولنگاری فرهنگی بسیار شاکی بودند.برخی دستگاه‌ها بودجه‌های کلان فرهنگی دریافت می‌کنند اما در زمینه فرهنگی هزینه نمی‌کنند، و نگرانی‌های فرهنگی زیادی در این زمینه وجود دارد.

روحانی به مسئله بیکاری و اشتغال جوانان اشاره کرد و افزود: دولت برنامه‌ریزی درست برای رفع بیکاری و اشتغال جوانان ندارد.دولت اگر برای رفع بیکاری کشور به اندازه برجام وقت می‎گذاشت شاید اوضاع اقتصادی کشور مناسب‎تر بود.

امام جمعه بابل تأکید کرد: ای کاش برنامه‌ریزی که برای برجام وجود داشت برای رفع بیکاری و اقتصاد مقاومتی نیز وجود داشت.

این مسؤول با انتقاد از فیش‌های میلیونی برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: هر روز خبرهای ناگواری از ولنگاری اقتصادی به گوش می‌رسد، هر روز فیش جدیدی از حقوق کلان مدیران خبرساز می‌شود تا کی باید شاهد برملا شدن فیش‌های حقوقی چند صد میلیونی باشیم، این چه عدالتی است یک مدیر 200 میلیون تومان در ماه حقوق داشته باشد.

روحانی در پایان گفت: این چه قانونی است یک نفر از همسر و فرزند خردسالش می‌گذرد و برای دفاع از اسلام و انقلاب در آن طرف دنیا در خان‌طومان سوریه به شهادت می‌رسد اما برخی از افراد با ولنگاری اقتصادی اموال بیت‌المال را حیف و میل می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها