خبرهای داغ:
با قهرمانی تیم منتخب گردانهای امام حسین(ع) پایان یافت؛

مسابقات والیبال ساحلی جام شهدای مدافعان حرم در قم

مسابقات والیبال ساحلی جام مدافعان حرم با قهرمانی تیم منتخب گردان‌های امام حسین(ع) لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) پایان یافت.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۶۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰















به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همّت مدیریت تربیت بدنی لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) مسابقات والیبال ساحلی جام مدافعان حرم در قالب 13 تیم برگزار شد.

محمد یاسر وفایی مسئول برگزاری این مسابقات گفت: در این مسابقات 12 تیم از لشکر عملیاتی و یک تیم به عنوان میهمان از یگان امنیت امام علی(ع) حضور داشت که هر تیم شامل 8 بازیکن و یک سرپرست بود که با نام یک شهید گرانقدر مزین شده بود.

وی افزود: مسابقات جام مدافعان حرم در سه گروه 3 تیمی و یک گروه 4 تیمی برگزار شد که از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود کردند و در مرحله بعدی 8 تیم صعود کننده به صورت ضربدری با هم مسابقه دادند تا 4 تیم مرحله نیم نهایی مشخص شد.

وفایی اظهار داشت: تیم‌های گردان تکاور الف، تیم منتخب گردان‌های امام حسین(ع)، تیم گردان حضرت معصومه(س) و تیم یگان امنیت امام علی(ع) چهار تیم مرحله نهایی بودند که سرانجام در یک بازی بسیار زیبا تیم منتخب گردان‌های امام حسین(ع) با نتیجه 2 بر 1 بر تیم یگان امنیت امام علی(ع) غلبه کرد و فاتح جام قهرمانی شد و تیم گردان تکاور الف کاپ اخلاق را از آن خود کرد.

وی ضمن اشاره به بهره‌مندی از داوران درجه 3 کشوری در این جام گفت: هدف از برگزاری این مسابقات زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهداء،‌ ایجاد انگیزه و نشاط در بین نیروها و پیداکردن بازیکنان با استعداد بیان نمود.

ارسال نظرات