با توجه به رکود کمرشکن و بی سابقه دولت در تاریخ کشور لازم است دولت در بحث رکود اورژانسی وارد عمل شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۵۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های این هفته شهر بیله‌سوار اظهار کرد: دولت در سه سال گذشته در مهار مشکلات اقتصادی مردم چندان به تعهدات خود عمل نکرده و بخش عمده‌ای از وقت خود را صرف برجامی کرده است که آن هم نتیجه ای به همراه نداشته است.

وی با بیان اینکه مردم همچنان با مشکل رکود و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری از واحدهای تولیدی نیز سرانجام خوبی ندارند، افزود: مردم انتظار داشتند که دولت یازدهم بتواند راهکار مناسب و منطقی‌تری را در حل این معضلات در پیش بگیرد اما تاکنون نتوانسته است اهداف خود را محقق کرده و آرامش نسبی را در جامعه در این حوزه برقرار کند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: با گذشت سه سال از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بخش عمده‌ای از برنامه‌ها و وعده‌هایی که دولت به مردم داده بود تحقق پیدا نکرده است.

قیاسی گفت: نباید با برخی شعارها و حرکت‌هایی که نتیجه‌ای به همراه نداشته به فریب افکار عمومی پرداخت بلکه باید با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری به جای آنکه فکر به بیگانگان بدوزیم بهتر است به توانمندی داخلی تکیه کرده و اقتصاد مقاومتی را در ابعاد مختلف تحقق ببخشیم.

وی با اشاره به ابعاد مختلف معضلات اقتصادی و اجتماعی جامعه از مسؤولان خواست تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و توانمندی داخلی در حل این معضلات گام‌های جدی و اساسی‌تری را بردارند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه تحرکی در حوزه اقتصادی مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد تحقق اقتصاد مقاومتی نیز در دولت در حد شعار باقی‌مانده است، یادآور شد: به جای شعار دادن بهتر است در صحنه عمل، مسؤلان گفتمان اصیل انقلاب اسلامی را در حل مشکلات مردم مورد توجه قرار دهند.

قیاسی به فضیلت ماه مبارک رمضان و بهره‌گیری از فیوضات این ماه ارزشمند را یادآور شد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت استثنایی است تا تک تک افراد جامعه خودسازی و نزدیکی به معبود حقیقی را جزو برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید مجالس و محافل قرآن‌خوانی، ذکر و دعا بیش از گذشته توسعه یافته و تقویت شود، ادامه داد: غفلت از بهره‌مندی فضایل این ماه جز خسران و پشیمانی چیز دیگری را به همراه نخواهد داشت.

ارسال نظرات