نیروی انتظامی باید افرادی را که با روزه‌خواری در ملاء عام به ماه مبارک رمضان بی‌حرمتی می‌کنند،برخورد کند.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۶۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات روزه دارن گفت:ماه مبارک رمضان در میان مسلمانان از احترام، اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی به آثار و برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:ماه مبارک رمضان ماهی است همراه با مغفرت و رحمت خداوند که اگر انسان که مراقبت ویژه و تقواپیشگی حرمت این ماه را حفظ کند از این برکات بی‌نصیب نمی‌ماند.

امام جمعه اصلاندوز تقوا و پرهیزکاری را افضل اعمال ماه مبارک رمضان عنوان کرد و ادامه داد: پرهیز از گناه، پیشه کردن تقوای الهی و مراقبت از نفس اماره برترین اعمال ماه مبارک رمضان است و انسان می‌تواند با انجام این موارد مورد رحمت و مغفرت خداوند قرار گیرد.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود افزود:مسئولان نیروی انتظامی باید افرادی را که با روزه‌خواری در ملاء عام به ماه مبارک رمضان بی‌حرمتی می‌کنند، برخورد کند.

وی در ادامه به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:معظم له در این دیدار فرمودند: مجلس شورای اسلامی باید ضمن دمیدن روح آرامش در کشور، «انقلابی» باشد و در قانون‌گذاری انقلابی عمل کند و به مواضع خصمانه و مغرضانه‌ی آمریکا، واکنش نشان دهد و در مقابل سیاست‌های استکبار ایستادگی کند.

خطیب جمعه اصلاندوز افزود:برخی از نمایندگان مجلس هنگام ورود به مجلس به فکر خوردن و خوابیدن هستند و مردم را از یاد می برند در حالیکه نماینده خوب نماینده ای است که به فکر مردم و امانتدار رای ملت باشد.

وی بااشاره به سالروز فرمان تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی از سوی حضرت امام خمينی «ره» اظهار کرد:دشمنان پایه دینی و اعتقادی و فرهنگ اسلامی ملت ایران را نشانه گرفته اند اما باید در مقابل توطئه های دشمنان با پیروی از منویات مقام معظم رهبری همیشه آگاه و با بصیر باشیم.

حجت الاسلام اسدزاده با تسلیت فرارسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه(س) با یادآوری حمایت‌های حضرت خدیجه همسر گرامی پیامبر گرامی اسلام(ص) از وی گفت: فداکاری‌های حضرت خدیجه در حمایت از پیامبر انکارناپذیر است، چون ایشان در پشتیبانی از پیامبر کوتاهی نمی‌کرد.

وی همچنین با اشاره به بارش اخیر تگرگ در اصلاندوز و پارس آباد و خسارت زیاد در پی این بارش، از عدم تشکیل جلسه ستاد بحران در اصلاندوز ابزار گلایه مندی کرد و گفت:امیدواریم مسئولان استان و شهرستان در مواقع بحرانی و حوادث غیر مترقبه اقدام به تشکیل جلسه کرده و کل مناطق رو در نظر بگیرند.

امام جمعه اصلاندوز در پایان با اشاره به هفته محیط زیست از کشاورزان منطقه خواست از آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی بشدت خودداری کرده و با اداره حفاظت محیط زیست همکاری کنند.

ارسال نظرات