مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، در اولین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور دانش آموزی استان، اردوی راهیان نور را یک حرکت فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان دانست.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۶۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج، اولین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور دانش آموزی استان اردبیل برگزار شد.

احمد ناصری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در رابطه با حرکت فرهنگی تربیتی راهیان نور گفت: راهیان نور یک حرکت خوب و سازنده برای دانش آموزان بوده و آثار معنوی خوبی را به همراه دارد.
ناصری راهیان نور را بهترین بستر برای معرفی دستاوردهای معنوی دفاع مقدس، رشادت‌ها و ایثار شهدا و جان فشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برشمرد.
وی با اشاره به همکاری و هماهنگی خوب با سپاه استان اردبیل افزود: آموزش و پرورش در سطح مناطق و مدارس بستر لازم برای فعالیت بسیج دانش آموزی را مهیا نموده و حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.
رییس ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور  دانش آموزی استان با بیان این که آموزش و پرورش به نتایج خوبی در راستای اهداف این تشکل دست یافته است، افزود: با برنامه ریزی‌های بهتر شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این فعالیت‌ها و برنامه‌ها از جمله اردوی راهیان نور خواهیم بود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، خواستار تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در این اردوها شد و خاطر نشان کرد: مدیریت هزینه‌ها و بهره وری منابع موجود از مصادیق اقتصاد مقاومتی است./م
ارسال نظرات