قهرمان پاراتکواندوی جهان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم:
قهرمان پاراتکواندوی جهان گفت: آرزویم ادامه راه شهید دهقانی‌نیا است.
کد خبر: ۸۶۹۲۴۳۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، محمود جعفرزاده ورزشکار خلخالی و قهرمان پاراتکواندوی جهان که هفته گذشته از مسابقات قهرمانی جهان از کشور مصر برگشته در هنگام بازگشت به زادگاهش خلخال، نزد خانواده شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا در اردبیل رفت.

وی در دیدار با این خانواده شهید اظهار کرد: آرزویم ادامه راه شهید دهقانی‌نیا است.

این پاراتکواندوکار خلخالی با اشاره به شجاعت و رشادت شهدا در دفاع از آرمان‌های نظام و شهدای مدافع حرم تصریح کرد: بنده قهرمانی خود را مدیون شهدای مدافع حرمی می‌دانم که شهید هاشم دهقانی‌نیا از جنس ورزش، همراه ورزش و با لیاقت افتخار پاسداری داشت.

جعفرزاده عمده هدف خود از حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم استان اردبیل شهید دهقانی‌نیا را ادای احترام به مقام شامخ شهید دهقانی‌نیا عنوان کرد و گفت: مدال طلای بنده در پیش مدال افتخار شهید دهقانی‌نیا ارزش و رنگی ندارد و خیلی خوشحالم که خانواده شهید دهقانی‌نیا به عنوان یک ورزشکار کوچک این مدال‌ها را از من قبول کردند.

وی افزود: آرزویم از خداوند این است که چه در عرصه ورزش و چه در عرصه دفاع از آبروی پرچم مقدس کشورم ایران در تمام میادین جهانی بتوانم با لیاقت راه شهید هاشم دهقانی‌نیا را ادامه دهم.

جعفرزاده با تقدیر از خانواده این شهید والامقام بیان کرد: این شهید لایق شهادت و انتخاب‌شده درگاه ولایت و طریقت حضرت سیدالشهدا(ع) بود که با افتخار از حرم حضرت زینب(س) دفاع و در این راه با نثار خود افتخاری عظیم را برای استان اردبیل کسب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این شهید تمام آمال و آرزوی دو طفل خردسالش را فدای مکتب حضرت زینب(س) کرد و هر چند فرزندانش آغوش گرم این شهید را نچشیدند ولی خون این شهید در رگ‌های این فرزندان جوشیده و راهش همچنان ادامه می‌یابد.

این قهرمان پاراتکواندوکار جهان با تقدیر از همراهی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسؤولان استان اردبیل و شهرستان خلخال در این دیدار از خانواده شهید هاشم دهقانی‌نیا، از زحمات اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال تقدیر کرد.

ارسال نظرات