شورای معاونین بعنوان مهم ترین و اثر گذارترین شورای سیاست گذاری در برنامه های آموزش و پرورش است و باید اولین اولویت و رویکرد مهم این شورا حل موانع و مشکلات معلمان باشد.
کد خبر: ۸۶۹۲۴۳۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر به ریاست یوسف احمدی مدیر اداره با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد.

در این نشست احمدی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی فرهنگیان شهرستان، با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای معاونین در آموزش و پرورش، اظهار داشت: شورای معاونین بعنوان مهم ترین و اثر گذارترین شورای سیاست گذاری در برنامه های آموزش و پرورش بوده و باید اولین اولویت و رویکرد مهم این شورا حل موانع و مشکلات معلمان باشد.

مدیر آموزش و پرورش نیر افزود: تمامی برنامه های راهبردی آموزش و پرورش باید از کانال قانون بررسی شده و شوراهای آموزش و پرورش و شورای معاونین مصداق بارز این کانالها است.

در ادامه این نشست اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش نیر به بررسی تحصیل اسناد مالکیت مدارس منطقه، مشکل پست های با نام اداره و بررسی رفع موانع و مشکلات آن، نقل و انتقالات فرهنگیان در سال 5 ، بحث و بررسی بازنشستگی همکاران فرهنگی در سال 95، بررسی شیوه نامه ساماندهی و سازماندهی نیروهای انسانی، بررسی استمرار آموزشی مجتمع های آموزشی و پرورشی منطقه ، پرداختند.

ارسال نظرات