خبرهای داغ:
حجت الاسلام سیاوشی سه عامل را در پیشرفت شهرستان میسر دانست و گفت: وحدت بین مسئولان که باعث تعالی و پیشرفت یه شهرستان می شود که این در شهرستان فریدن هنوز به وجود نیامده است
کد خبر: ۸۶۹۲۴۴۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفریدن،حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه شهر داران با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان، سه عامل را در پیشرفت شهرستان میسر دانست و گفت: وحدت بین مسئولان باعث تعالی و پیشرفت یه شهرستان می گردد اما افسوس که در فریدن هنوز این امر به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: مسئولان باید بتوانند وحدت را بین خودشان ایجاد کنند که در راس آنها می توان برای تسریع در کارها وحدت سه ضلع یک شهرستان یعنی امام جمعه، نماینده و فرماندار را بسیار مهم دانست.

حجت الاسلام سیاوشی عامل بعدی را وحدت بین مردم بیان کرد و افزود: مردم اگر با هم وحدت داشته باشند می توانند با مطالبه گری، انتقاد و پیشنهادهای خودشان کمک حال مسئولان باشند.

امام جمعه داران عامل سوم را صداقت گفتار در بیان مشکلات دانست و تاکید کرد: اگر مسئولان بیایند دستاوردهای خود را برای مردم بیان کنند و از طرفی دیگر صادقانه مشکلات را با مردم در میان بگذارند و اینگونه بتوانند مردم را قانع کنند این خود عاملی برای ایجاد امید در جامعه می گردد.

خطیب نماز جمعه شهر داران برای تحقق یک جامعه توسعه یافته، قدم برداشتن در راه عدالت را مهم توصیف کرد و گفت: برخی ها شاید برای تحقق عدالت سیلی بخورند، توهین و اهانت بشنوند اما کسی که به راهش معتقد و هدفش تحقق عدالت باشد تا پایان ادامه خواهد داد و همه مشکلات را با جان و دل می پذیرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به فضیلت های ماه مبارک رمضان اشاره داشت و بیان کرد: این ماه، ماهی است که باید به مهمانان آن تبریک گفت چون خدا میزبان آنهاست و پاداش عبادت ها و اعمال خیرخواهانه این ماه خود خداوند است.

نماینده ولی فقیه در فریدن از این ماه به عنوان ماه تربیت و انسان ساز اسم برد و تصریح کرد: ما باید بتوانیم از ظرفیتهای این ماه استفاده کنیم که در این راستا در شهرستان فریدن حدود ۸۰ مبلغ حاضر شدند و مشغول به تبلیغ هستند.

حجت الاسلام سیاوشی با درخواست  از شوراهای و شهردارها برای بستر سازی مناسب ماه رمضان، گفت: فضای عمومی شهر باید به گونه باشد که فضای معنوی در این ماه حس شود و باید مکانهای نیز برای مسافران در نظر گرفته شود که در ملاء عام روزه خواری صورت  نپذیرد.

امام جمعه داران ادامه داد: ماه رمضان، ماه مستضعفان کشورمان و جهان نیز می باشد، اگر ما تشنگی و گرسنگی را تحمل کنیم ولی به واقع به فکر فقرا و نیازمندان اطرافمان نباشیم باید به صحت روزه داری خود شک کنیم.

خطیب نماز جمعه داران در بخشی دیگر از صحبت های خود حرکت سازمان ملل مبنی بر خارج شدن عربستان از لیست سیاه را محکوم کرد و افزود: این حرکت به خاطر اعمال فشار از سوی آمریکا و تهدید توسط عربستان صورت گرفته است، در صورتی که جنایات های عربستان در یمن، سوریه و عراق بر علیه مردم مظلوم این کشورها مشهود است.

گفتنی است در روزهای گذشته به علت بروز برخی مشکلات در شهرستان در فضاهای مجازی شایعه ای مبنی بر تجمع اعتراضی نمازگزاران بعد از نماز جمعه پخش گردیده بود، که امام جمعه شهر داران با اشاره به این حرکت، آن را یک حرکت خود جوش از سوی جوانان شهرستان دانست و اظهار کرد: این حرکت لازم نیست  هرچند باید سعی و تلاش کنیم تا مطالبه گری در مردم ایجاد شود ولی باید وحدت در شهرستان نیز حفظ گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها