خبرهای داغ:
مدیرکل استاندارد استان خوزستان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با تدوین استانداردهای بین‌المللی و نحوه تکمیل فرم پیشنهادات در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۲۴۶۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار کرد: با توجه به اهمیت مشارکت متخصصان و صاحب نظران در تدوین استانداردهای بین‌المللی و به دنبال آن تسهیل مبادلات تجاری صنایع فولادی استان از طریق ارتقای سطح استانداردسازی محصولات تولیدی، اداره‌کل استاندارد خوزستان با همکاری شرکت فولاد خوزستان اقدام به برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با تدوین استانداردهای بین‌المللی»، برای اعضای کمیته متناظر فولاد کرد.

وی گفت: پیرو هماهنگی صورت گرفته با شرکت فولاد خوزستان این دوره آموزشی با حضور 41 نفر از دبیران، رؤسا و نایب رئیسان کمیته فرعی متناظر فولاد TC17 برگزار شد.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این دوره به مباحثی همچون آشنایی با کلیات تدوین استانداردهای بین‌المللی و وظایف کمیته‌های متناظر و نیز آشنایی با وظایف EXPERT در کارگروه‌های بین‌المللی و نیز فرآیند NP از زمان پیشنهاد تا تصویب و تبدیل به استاندارد بین‌المللی پرداخته شد.

وی افزود : اقدامات آموزشی موثری از سوی اداره‌کل استاندارد خوزستان در زمینه تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی در حال پیگیری است که از جمله آنها می‌توان به ادامه برگزاری دوره مذکور اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها