اردوی جهادی دانشجویان استان کردستان در سه گروه عمرانی، آموزشی و فرهنگی در روستاهای دور افتاده و محروم مردادماه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۵۵۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در گفتگویی با اشاره به ثبت نام دانشجویان در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان گفت: ثبت‌نام دانشجویان در طرح اردوی جهادی از امروز آغاز شده و تا آخر تیرماه ادامه خواهد داشت کهدانشجویان علاقمند جهت حضور در این اردو می توانند تا تاریخ اعلام شده به دفاتر, حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی در سراسر دانشگاه های استان کردستان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: اردوی جهادی دانشجویان استان کردستان در مردادماه اجرا می‌شود و دانشجویان شرکت کننده 10 الی 12 روز در روستاهای دور افتاده و محروم استان کردستان به خدمت رسانی مشغول هستند.

محمد پناه بیان داشت: محورهای عملیاتی خاصی در این اردوی جهادی تعریف شده است و فعالیت‌های دانشجویان در این طرح در سه گروه عمرانی، آموزشی و فرهنگی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان در این اردوها با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی همانگونه که در عرصه علم و دانش حضور دارند، آموخته های خود را در مناطق محروم نیز به نمایش می گذارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان اظهار کرد: مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور از جمله اهداف این اردو است.

محمد پناه یادآور شد: اردوهای جهادی اگر چه دارای خدمات بسیار ناچیز و کوتاه مدت هستند، اما همین خدمات مختصر، به جهت دارا بودن تأثیر فرهنگی عمیق، امید و انگیزه زندگی را در میان مردم منطقه زنده می کند.

ارسال نظرات