فرماندار دلفان گفت: مسکن مهر دلفان تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۶۹۲۵۶۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستا، طولابی امروز در جلسه شورای مسکن استان لرستان که به ریاست استاندار در استانداری برگزار شد، اظهار اشت: در سایت مسکن مهر نورآباد در حال حاضر 456 واحد در اختیار پیمانکاران هستند که از این تعداد یک پروژه 150 واحدی دارای 75 درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه 150 واحدی دیگر دارای 55 درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه 105 واحدی دارای 53 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه 51 واحدی این سایت دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

وی افزود: یک پروژه 150 واحدی مسکن مهر در شهرستان دلفان که در حال حاضر دارای 75 درصد پیشرفت فیزیکی است همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

فرماندار دلفان دلفان گفت: یک پروژه 150 واحدی این سایت که در حال حاضر دارای 55 درصد پیشرفت فیزیکی است در سه ماهه سوم تکمیل و در دهه فجر به بهره برداری برسد

طولابی با بیان اینکه در سایت 641 واحدی مسکن مهر نورآباد سال گذشته 185 واحد افتتاح شده است، تصریح کرد: 

فرماندار دلفان با اشاره به اینکه یک پیمانکار نیز در زمینه آماده سازی در این سایت فعالیت می کند، گفت: آماده سازی این سایت که عمدتا مربوط به تکمیل آسفالت معابر و ترمیم و تکمیل جداول و لکه گیری است دارای 65 درصد پیشرفت است.

وی بیان کرد: دو پیمانکار پروژه های 105 واحدی و 51 واحدی سایت مسکن مهر نورآباد نیمه فعال هستند که اخطارهای لازم را به آنها داده ایم و فشارهای لازم را نیز وارد کرده ایم که امیدواریم پروژه ها را فعال کنند و تا پایان سال آماده بهره برداری شوند.

طولابی اضافه کرد: مشکلات ما در این سایت بحرانی نیست فقط یک پروژه 51 واحدی است که هفته گذشته پیمانکار آن احضار شد و تضمن جدید از او اخذ شد و در حال حاضر کار را نیز شروع کرده است.

فرماندار دلفان با اشاره به اینکه مسکن مهر نورآباد دارای 84 درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: فسق قرارداد با دو پیمانکار نیمه فعال به صلاح نیست چون هم از زمان عقب می افتیم، هم باعث افزایش قیمت می شود و هم مشکلات اجتماعی را به دنبال دارد.

ارسال نظرات