خبرهای داغ:
همزمان با آغاز فصل تابستان و فراغت تحصیلی دانشجویان ثبت نام اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لارستان شروع شد
کد خبر: ۸۶۹۲۵۸۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
مسئول اردوههای جهادی دفتر بسیج دانشجویی لارستان از برگزاری چندین اردوی جهادی در تابستان ۹۵ در روستاههای محروم لارستان در عرصه های خود سازی ، عمرانی ، فرهنگی و آموزشی و علمی، بهداشت و درمان خبر داد .

 دانشجوی بسیجی یعقوب بینا در رابطه با اهداف اردوی جهادی گفت: رایج ترین هدفی که در اردوهای جهادی پیگیری می شود؛ خدمت رسانی به مردم است. این خدمت رسانی شامل کارهای عمرانی ، فرهنگی،‌ مذهبی ، ورزشی و … می باشد.

گرچه وجود کار عمرانی برای تحقق مابقی اهداف اردوهای جهادی امری لازم است لیکن نباید این نکته را فراموش کرد که اثربخشی در حوزه های فرهنگی به شرط رقم زدن تعاملی اسلامی با محرومین از پتانسیل های بالقوه فضاهای دانشجویی است .

وی افزود: اردوهای جهادی موجب دلگرمی و امیدواری محرومین است برای دانشجویان نیز این نکته بسیار تاثیرگذار است چرا که با این اردوها دانشجویان تجربیاتی کسب می‌کنند که شاید حتی با سال‌ها تلاش در دانشگاه نتوانند به این تجربیات برسند.دانشجویان به عنوان مدیران آینده کشور، در اردوهای جهادی با محرومیت روستاهای کشور، مشکلات مردم، وضعیت کشاورزان دامداران و مسائل و کمبودهای مدیریتی موجود آشنا می‌شوند که این موضوع یک اقدام مثبت در کادرسازی برای آینده محسوب می‌شود.

در پایان مسئول اردوهای جهادی دفتر بسیج دانشجویی لارستان از کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای لارستان جهت شرکت در این امر خدا پسندانه که در مرداد وشهریور ۹۵ برگزار می گردد، دعوت نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها