امام جمعه عباس‌آباد اظهار کرد: این اشتباه است که انقلاب را سفره‌ای در نظر بگیریم که دور آن نشسته و از آن بهره ببریم، بلکه انقلاب ما انقلاب مستضعفین است.
کد خبر: ۸۶۹۲۵۹۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام سیدمصطفی محمدی با اشاره به اینکه تاکنون  تفکر انقلابی باعث پیشرفت ما شد،اظهار کرد : این اشتباه است که انقلاب را سفره‌ای در نظر بگیریم و دور آن نشسته و از آن بهره ببریم، واژه انقلاب مقدس است و انقلاب ما انقلاب مستضعفین و در پی مبارزه با استکبار و برای برقراری عدالت اجتماعی و صلح  و ریشه کنی با بی‌سوادی بوده‌است.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن مفهومی زنده و متحول برای همه زمان‌ها و نسل‌ها و مکان‌ها است، خاطرنشان کرد: انقلابی بودن به در صحنه بودن قبل از انقلاب و در زمان انقلاب و مسئولیت داشتن در طول چند دهه نیست، اگر این طور باشد باید دفتر انقلاب را بست این تفکر کسانی است که می‌خواهند زنگ پایان انقلاب را به صدا در بیاورند، در هر زمانی می‌توان یک انقلابی بود، امروز جوانان ما انقلابی هستند.

خطیب جمعه عباس‌آباد گفت: انقلابی کامل کسی است که برای حفظ اسلام تا آن سوی مرزها به جنگ داعش، تکفیری‌ها و وهابی‌ها می‌رود، انقلابی کامل کسی است که امروز نگاهش به نگاه رهبری است، حزب‌الله لبنان، مقاومت سوریه، عراق و بحرین و... هم انقلابی‌اند.

محمدی با بیان اینکه کسانی که بر خلاف مصلحت نظام فکر می‌کنند نمی‌توانند انقلابی باشند، خاطرنشان کرد: انقلابی‌گری با مصالحه‌گری و حمایت از فتنه و نشست با فتنه گران سازگاری ندارد، آنها دنبال براندازی نظام هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: لغو کنسرت‌ها، ممنوع التصویر بودن‌ها، محصور بودن سران فتنه، دغدغه مسئولین است نه سفره خالی، برهنگی، چهره خجالت زده مردم در مقابل خانواده و بیکاری جوانان که اینها امروز دغدغه مسئولین نیست، سست شدن بنیان خانواده‌ها افزایش طلاق این‌ها است که انقلاب را به چالش می کشد، امروز مطالبه مردم رفع تبعیض است که تبعیض با روح انقلاب سازگاری ندارد.

امام جمعه عباس‌آباد یادآور شد: انقلابی‌گری با اشرافی‌گری، با فیش‌های حقوقی چند ده میلیونی، پاداش‌های میلیاردی و وام‌های بدون بهره برای عده‌ای خاص در مقابل کسانی که با یارانه زندگی می‌کنند در تضاد بوده و اجرای عدالت اجتماعی بر طبق فرآمین اسلامی، انقلابی بودن است./ دریاسر


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها