سازمان ورزش بسیج و سازمان بسیج طلاب و روحانیون، تفاهم نامه ای را جهت گسترش معرفت دینی و منش پهلوانی در ورزش به امضا رساندند.
کد خبر: ۸۶۹۲۷۶۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرزگاري بسيج، مهدی میر جلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج گفت: در ماه پر خیر و برکت و خودسازی رمضان که میزبان خداست و شیطان در غل و زنجیر است، تفاهم نامه همکاری مابین سازمان ورزش بسیج و سازمان بسیج طلاب و روحانیون منعقد شد. در این تفاهم نامه مقرر شد تا دو سازمان از ظرفیت ها و امکانات یکدیگر در جهت گسترش و توسعه فرهنگ ورزش و تفکر بسیجی بهره مند شوند.

میر جلیلی اظهار داشت: ورزش علاوه بر بعد فنی، بعد معنوی و روحانی نیز دارد، لذا سازمان ورزش بسیج با استفاده از ظرفیت و توانمندی های بسیج طلاب در جهت تقویت معرفت دینی، منش پهلوانی و افزایش بصیرت ورزشکاران در بعد معنوی استفاده خواهد کرد. همچنین در طرف مقابل سازمان بسیج طلاب و روحانیون نیز از امکانات و زیر ساخت های سازمان ورزش بسیج در راستای ارتقای سظح آمادگی جسمانی و توان رزمی روحانیون و طلاب بهره خواهد برد.

 
جانشین سازمان ورزش بسیج در پایان با بیان اینکه این تفاهم نامه همکاری، به توسعه ورزش در بین بسیجیان کمک می کند، خاطر نشان کرد: در این تفاهم نامه سازمان ورزش بسیج و سازمان بسیج طلاب و روحانیون متعهد شدند که در کلیه رویدادهای ورزشی از ظرفیت های دو سازمان در جهت رشد و توسعه ورزش همگانی، فرهنگ سازی در ورزش، تشویق آحاد مردم و سالم سازی امکان ورزشی که همراه با ارتقای سطح معرفت و منش پهلوانی باشد، استفاده کنند.
ارسال نظرات