خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان خبرداد؛

راه‎اندازی 1300 واحد با اشتغال 3500 نفر در دستور کار سپاه نینوا استان گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقتصاد بومی در روستاها با همکاری فعالان اقتصادی و مسئولان دستگاه‎های اجرای خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۲۸۷۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ،سردار رحمت الله صادقی  پیش از ظهر امروز در ششمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد:عرصه‎های پرورش مرغ بومی محلی،  پرورش قارچ، پروش شتر مرغ ،پروش ماهی ، دام سبک و سنگین، کاشت گیاهان دارویی ،پرورش زنبور عسل و داربست کردن باغات از جمله طرح‎های اقتصاد مقاومتی است.
وی از ایجاد یک‎هزار و 300 واحد اقتصاد مقاومتی با اشتغالزایی 3 هزار و 500 نفر با اعتباریبالغ بر 250 میلیارد تومان در استان خبر داد و گفت:با استفاده از اعتبارات استانی برای اجرای پروژه های مذکور دبیرخانه اقتصاد مقاومتی باید برش های استانی را رصد کند تا این برش ها منطبق بر عرصه های سپاه باشد تا از دوباره کاری پرهیز شود.
فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد:برای تکمیل زیرساخت‎ها و پروژه سایت 4 هزار هکتاری میگو بالغ بر 30 الی 35 جلسه گذاشته شد اما خروجی لازم به دست نیامد ظرفیت سپاه برای 4 هزار هکتار سایت میگو برنامه‎ریزی و هدفگذاری شد برنامه‎ها و ظرفیت‎های مطالعاتی آماده است و باید تکلیف ما در این راستا مشخص شود.
صادقی در ادامه افزود:فرسایشی بودن صدور مجوزها و اختلال در تولید پایدار واحدهای متوسط و کوچک، استفاده حداکثری از ظرفیت فیزیکی و انسانی در سطح روستاها و ایجاد ساز و کار لازم در راه‎اندازی ادامه تولید لازم است که حداکثر همکاری لازم صورت بگیرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها